Skocz do zawartości

Zestaw monitorów do małego pokoju za 2500zł


Vairosean

Recommended Posts

Witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum , a także pierwszy zakup tego rodzaju sprzętu. Jako, że nie mam dużego doświadczenia w kwestii doboru sprzętu muzycznego, proszę Was o pomoc i wyrozumiałość.
Chcę zakupić zestaw składający się z dwóch monitorów i wzmacniacza, ich zadaniem byłoby w głównej mierze odtwarzanie muzyki, ale powinny być też przyzwoite przy oglądaniu filmów. Słucham różnorodnych gatunków muzycznych, ale najchętniej i najczęściej death/melodic death metalu. Najbardziej wpadają mi w ucho nie za szybkie, za to ciężkie kawałki z powolnymi, złożonymi technicznie riffami i rytmiczną perkusją. Zależy mi więc na precyzyjnym dźwięku, przejrzystych średnich tonach i przyzwoitym, głębokim basie. Chciałbym wydać na całość jakieś 2500zł.
Głośniki:
Głośniki nie mogą być zbyt duże szukam monitorków pełnozakresowych, które mógłbym trzymać na biurku. Rzadko będę miał okazję słuchać na nich czegoś NAPRAWDĘ głośno, więc sama głośność nie jest tu priorytetem. Mam nieduży pokój, w którym podłogowe kolumny po prostu się nie zmieszczą. DIY i regeneracja nie wchodzą w grę, z racji tego, że nie potrafię się tym zajmować, ani nie mam żadnych uzdolnionych pod tym kątem znajomych icon_razz.gif
Te głośniczki przykuły moją uwagę:
1. Acoustic Energy Aelite Two
2. Chario Silverette
3. Boston Acoustics A25
4. Monitor Audio Bx2
Wzmacniacz:
Poszukuję wzmacniacza, który zapewni dobrą jakość dźwięku kolumnom stereo. Interesują mnie wzmacniacze klasy innej niż A, ponieważ chciałbym uniknąć ogromnego zużycia prądu ;P Źródłem dźwięku będzie karta dźwiękowa Soundblaster ZXR w pececie, ewentualnie kiedyś telewizor/konsola, poważnie rozważam też zakup odtwarzacza CD.