Skocz do zawartości

Przyzwoite kolumny do 250zł


lukasz.8

Recommended Posts

Witam,
Czytam, szukam, sprawdzam od kilku dni, ale nie znam się kompletnie więc postanowiłem, że jednak zapytam na forum.

Na wstępne informuję że nie jestem audiofilem, znaczy wiadomo, lubię posłuchać dobrej jakości dźwięku, ale jakbym miał wolne 15 tysięcy to zamiast zestawu audio kupiłbym sobie kolejny aparat albo obiektyw.

Obecnie mam głosniki 2.1 creative i-trigue 3220 niby spoko, ale jak się podgłosi mocniej to subwoofer gwiżdże i w ogóle do hałasowania to to raczej słabe jest.

Wygrzebałem z piwnicy starą unitre pw 3015 pomyślałem, że ją uruchomię i kupię jakieś kolumny, w założeniu powinno to grac lepiej niż te creativy, ale pewności nie mam. Z tego co się doczytałem potrzebuje koniecznie kolumn 8ohm. Co do mocy to myślę że lepiej więcej jak mniej, może kiedyś kupie jakiś wzmacniacz sensowniejszy.

Wymagania mam pewnie dziwne ale lubię słuchać dobrych ciepłych niskich tonów więc obudowa raczej bass reflex.
Lubię słuchać muzyki patrząc się w drgająca membranę więc w sumie jakby miały duże głośniki niskotonowe to byłoby miło, no ale to aspekt wizualny więc raczej schodzi na drugi plan. Szukałem raczej pośród kolumn podłogowych ale ciężko coś znaleźć, http://allegro.pl/kolumny-jamo-j360-ii-i5626724977.html te mi się bardzo podobają, no ale fajnie jakby były trochę tańsze.

Co do ustawienia głośników, będą stały tam gdzie uda się je wcisnąć, od października wracam do akademika, metraż nie jest duży, nagłośnienie chcę wziąć ze sobą i zastanawiam się czy nie darować sobie dużych podłogowych na rzecz czegoś mniejszego co uda mi się postawić na biurku i nie zająć tym całego dostępnego miejsca.

Podsumowując.
Głośniki z dobrymi niskimi tonami, ale przy zachowaniu dobrej jakości w całym zakresie.
bass reflex
8ohm
chyba nie mniejsze niż 60w rms
najlepiej trójdrożne