Skocz do zawartości

Studio monitory czy może jakieś głosniki 2.1?


Recommended Posts

Witajcie.

Mam pewien dylemat który muszę rozwiązać dosyć szybko. Muszę kupić jakieś głośniki do komputera, nie potrzebny mi żaden komplet 7.1 czy 5.1. Potrzebny mi jest po prostu dzwięk, najlepiej dwa głośniki i ewentualnie jakiś subwoofer. Głośniki będą używane do słuchania muzyki, często dosyć mocno basowej. Nie zależy mi na głośności a bardziej na czystości dzwięku.

Mój maksymalny budżet to jakieś 100 funtów (+/- 550 zł).

I tutaj jest mój dylemat. Może zainwestować w studio monitory? Nie znam się na tym, to dosyć nowe odkrycie z mojej strony. Takie mam na oku, na przykład:

Klik Klik Klik
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na internecie, nie mogę kupić nigdzie Edifier R2600, nie wiem czy dystrybucja tych głośników jest tylko na terenie Polski, ale u mnie tego nie ma. Teraz tak, Microlab Solo 6c, czy te głośniki są najlepsze w tej cenie? Co muszę o nich wiedzieć? Czy wszystko dostaje w zestawie co mi bedzie potrzebne żeby podpiąć je do peceta? Jakieś pre-ampy i pierdoły są wymagane? Kable?

http://www.amazon.co.uk/Microlabs-SOLO6c-S...r/dp/B0047CTA1C

Kupując je z linka wyżej, robię poprawny zakup? Czy może to jakiś inny model? Z amazona wysyłka bedzie strasznie późna, a ja potrzebuje mieć do głośniki w ciągu 16-17 dni. Dziękuje!
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edifier (w linku podanym jest za 160 funtów) jest grubo ponad budżet. Mam inne wydatki, i muszę jeszcze zainwestować w dostawę tego do domu (+/- 20 funtów). Mam problem ze znalezieniem Microlabów.

http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/info_41103.html

Jest tylko coś takiego, z dostawą wychodzi równie 100 funtów. Brać? Czy może rozważyć jeszcze coś innego? Edytowano przez RoRo
Odpowiadając na post bezpośrednio po nim nie ma sensu cytować go w całości.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach