Skocz do zawartości

Audio do biura 14,5m2 prosba o pomoc


bajambus

Recommended Posts

Witam,

jestem zielony w temacie audio hi-fi i innych tematów z tym związanych, dlatego też zwracam się do forumowiczów o pomoc. Urządzam biuro u siebie w domu pokój ma 14,5m2. Chciałbym zakupić/skompletować jakiś fajny i ciekawie wyglądający zestaw.

Nie chciałbym ładować wielkich kolumn od podłogi do sufitu, nie chciałbym również 10 głośników.

Co mi się marzy i podoba ( jak na laika) to dwie małe kolumienki ( profesjonalna nazwa to chyba MONITORY?icon_smile.gif) na statywach i jakiejś dobrej firmy wzmacniacz?icon_smile.gif Chodzi mi o to żeby sprzęt nie zabierał mi połowy miejsca w pokoju, żeby wyglądał na prawdę przyzwoicie schludnie fajnie no i przede wszystkim żeby fajnie grał.

Jak już wcześniej wspomniałem jestem laikiem, ale chciałbym żeby te kolumienki na prawde fajnie grały, lubię słuchać muzyki głośno lubię też dory bas. Muzyki słucham różnej, od dubstepu przez house, tech dub house, UK garage, deep hpuse, hip-hop funk jazz. Chciałbym żeby grało wyraźnie czysto bez charczenia buczenia trzeszczenia a jak podkrecę głośność to żeby była moc;) No i oczywiście żeby wyglądały równie dobrze jak grają.

Nie znam się kompletnie na niczym począwszy od wyboru kabli, głośników itp.

Chciałbym równiez żeby kolumny stały na statywach/podstawkach z racji małego pokoju

Proszę o pomoc będę na prawdę wdzięczny

Chciałbym też żeby można było podłączyć wzmacniacz do komputera? Nie wiem czy się da ale chciałbym;)

Sprzęt nowy lub używany

Nie wiem sam jaki mam budżet, 1000-1500zł?

Dziękuję
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link