Skocz do zawartości

AUDIO SHOW 2015 - a właściwie wiecej...


RoRo

Recommended Posts

Już za miesiąc z "małym hakiem" w Warszawie kolejna wystawa dla pasjonatów audio icon_razz.gif
6 listopada startuje kolejne Audio SHOW, jak zwykle większe - i być może też lepsze!


Warto zauważyć, że VIDEO powraca – bo tym roku Audio Show trochę się zmieniło:

nie tylko „przytyło” w nazwie - Audio Video Show,
ale i będzie trwało 3 dni (od 6 do 8 listopada 2015r) zamiast 2.
Doszedł piątek (w godzinach od 16 do 20).
Sobota tradycyjnie od 10 do 20, a niedziela od 10 do 18 (ale jak pokazuje praktyka to o już o 16 można zaobserwować pakujących się wystawców – co po ciężkich paru dniach nie powinno dziwić).


Więcej informacji
http://audio.com.pl/newsy/branzowe/21552-a...y-zmiany-zmiany

natomiast ostatnio nie działała tradycyjna główna strona
www.audioshow.com.pl
ale może niedługo ruszy...

Tym razem do Bristolu można będzie pójść tylko do kawiarni, a nie na wystawę – zamiast tego zasłużonego hotelu będziemy mieli Stadion Narodowy (ale „Basen Narodowy” nam nie grozi – wystawa będzie w części stałej). Ciekawe jak z wygłuszeniem pomieszczeń i przystosowaniem ich na potrzeby audio-wideo? Ma być około 50 sal w tym obiekcie.

Pozdrawiam i zapraszam zarówno na wystawę, jak i na dzielenie się wrażeniami i zdjęciami z wystawy.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Top Posters In This Topic

Dla mnie ta impreza jest nie tylko okazją do obejrzenia, posłuchania wystawionego sprzętu, czy zapoznania się z nowymi trendami, ile okazją do spotkań w realu z Kolegami z forum oraz zaprzyjaźnionymi sprzedawcami.

Ciekawi mnie jak sprawdzi się nowa formuła imprezy, no i oczywiście nowe miejsce wystawowe.
Mam też nadzieje, że więcej naszych Kolegów z forum podzieli się w tym roku swoimi wrażeniami.

Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie: spotkanie Kolegów (i Koleżanki) BEZCENNE!
...za resztę zapłacisz gotówką (bo jak zwykle będą promocje i parę miejsc gdzie można kupić płyty).

Główna strona już działa
www.audioshow.com.pl

Na razie nie ma jeszcze zbyt dużo szczegółów ...
a przy przeglądaniu listy wystawców i ich rozmieszczenia trzeba sprawdzać, czy są to już aktualne dane (nadal jest lista z ubiegłego roku)

Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przebywałem na Pradze z 7 dni i mimo że piłka nożną nie specjalnie się pasjonuje, stadion obejrzałem, był właśnie rzut beretem od hotelu. No i Praga taka w miarę nieduża i skomunikowana z dworcem W-wa Wschodnia, a ten z Łodzią.
Może w tym roku uda mi się w sobotę podjechać i posłuchać, teraz pytanie czy Centralny i Hotel Sobieski ( ciut jakby ciekawiej) , czy Praga i Stadion Narodowy .

Mam pytanie co poza odsłuchami, choć to w sumie najważniejsze, można "ustrzelić"? RoRo pisałeś coś o płytach, a coś więcej ?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosyć atrakcyjnie wygląda lista wystawców na Stadionie Narodowym. Jednak wydaje się, ze większość "weteranów" wystawia się w Sobieskim.

RoRo miał pewnie na myśli to, że niektórzy wystawcy będą sprzedawali płyty. Ja zazwyczaj odwiedzam pokój AudioForte. Poza tym będą sprzedawane winyle przez antykwariuszy. Mam nadzieję, że nie tylko w hotelu Sobieski.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Pacio94
No to dajesz nadzieję ...

A sale są bezpośrednio obok siebie?
Zastanawiam się jak będzie z wytłumieniem gdy w sąsiedniej sali kolejna firma "odkręci" wzmacniacz? Bo to stały problem na AudioShow (no może poza nieobecnym w tym roku Bristolem).

Pozdrawiam

Tak, są obok siebie. Dodatkowo można je dzielić na pół, bo powierzchniowo są naprawdę spore i to może być gwóźdź do trumny, bo zakładam, że ruchome ścianki nie są najlepsze w izolowaniu dźwięku. Ściany między poszczególnymi salami są najmocniej "zaaranżowanymi akustycznie" płaszczyznami w pomieszczeniu, więc one raczej spisują się dobrze (chociaż też ciężko mi to ocenić, AS to jednak trochę inna impreza icon_cool.gif). Z tego co pamiętam, przez drzwi też nic się nie przedostawało, a to daje nadzieje.
Inna sprawa, że może wystawa będzie w innej części i całe moje dywagacje można od razu wyrzucić do kosza icon_rolleyes.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Jest już lista sal i firm w tych salach
http://audioshow.pl/aD0c,mapa_wystawy.html
Więc można się już zacząć przymierzać gdzie pójść i w jakiej kolejności.

Na Stadionie Narodowym wystawa będzie na I i II piętrze (około 50 sal)

Natomiast lista wystawców nadal jest z 2014 roku icon_sad.gif
http://audioshow.pl/dfVs,lista_wystawcow.html
Mam nadzieję, że niedługo zostanie zaktualizowana (w każdym razie powyższy link pozostanie aktualny).

Dostępne są przewodniki po wystawie z lat ubiegłych (począwszy od 2002 roku)
http://audioshow.pl/Csd0,przewodnik_po_wystawie.html

Z aktualności - to wg strony http://audioshow.pl/Kosd,aktualnosci.html
"Miło nam poinformować, że patronem technologicznym Audio Video Show został Tidal - pierwszy serwis oferujący streaming muzyki w jakości CD.
Każdy z odwiedzających otrzyma specjalny kupon z kodem, który pozwala na darmowe testowanie serwisu Tidal HiFi przez okres 30 dni."



Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Roman lista sal jest.


Wiem - wczoraj napisałem o tym, że wreszcie się pojawił plan sal i którzy wystawcy tam będą icon_wink.gif

Natomiast nadal brak jest aktualnej listy wystawców icon_eek.gif , mimo że w opisie na górze strony jest jak byk "Alfabetyczny spis firmy prezentowanych na Audio Show 2015" to lista jest z ubiegłego roku!

Niewątpliwie jest to duże przedsięwzięcie - ale mimo wszystko lista wystawców mogła by się pojawić, skoro i tak firmy są rozmieszczone na planie wystawy...
Poza tym dość mało jest aktualności - niby mamy jeszcze 3 tygodnie, ale dopiero jest kilka konkretów (najdroższy system wystawy, duże kolumny Triangle - zresztą chyba już były prezentowane 2 lata temu).


A co do niezbyt dużej ilości sal na stadionie - to podejrzewam, że w pierwszej kolejności "zapełniają" Sobieskiego.
Na liście wystawców w Sobieskim dojrzałem na II piętrze wzmacniacze Phast - zobaczymy, co tam będzie...

Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to pewnie jeden z powodów. Najlepiej byłoby dla przyjezdnych, ze względów logistycznych, aby AS odbywało się w jednym miejscu. Ja od lat nie jeździłem np. do Bristolu. Nie ukrywam, że trochę tez z lenistwa.
Nie wiem też, czy organizowanie AS w piątek po 16.00, gdy ludzie wracają z pracy, większość jedzie na zakupy, na mieście są niemiłosierne korki, to dobry pomysł. Na dodatek cały czas nieczynny jest most Łazienkowski i ten biedny Poniatowski jest zapakowany po brzegi.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie pomieszczenia odsłuchowe/wystawowe są zrobione również w salach VIP, więc trochę się tego uzbierało...

Pozdrawiam
PS. Teoretycznie cała Trasa Łazienkowska (głównie chodzi o most) będzie przejezdna od 1 listopada, więc już na parę dni przed AudioShow. Ale dlaczego dopiero 1 listopada a nie w sobotę 31 października to nie wiem, bo ten jeden dzień robi dużą różnicę!
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym roku to już muszę się spiąć i pojechać w niedzielę, bardzo bym chciał.
Panowie z Warszawy pewnie rozłożą sobie przyjemności na dwa dni icon_cool.gif ja ze względów logistycznych pewnie zacznę od Sobieskiego, a potem no właśnie niby bliżej do Tulipa, ale stadion też nieco kusi. Wszędzie są jakieś "ekstrasy" ale z czegoś trzeba zrezygnować.
Mam takie pytanie, czy jest możliwa sytuacja że biletów-miejsc już nie będzie, bo takie tłumy uderzą sobotniego poranka ? Czy z racji 3 lokacji to się raczej rozłoży ?
Większość z Was się raczej zna z widzenia, czy może jakieś znaki rozpoznawcze : T-Shirty z avatarem, lub logo FA, biała róża w dłoni icon_mrgreen.gif icon_wink.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że główne "uderzenie" pójdzie na Stadion. icon_mrgreen.gif
Nie sądzę, aby zabrakło biletów, choć zazwyczaj przed Sobieskim stoją tłumy. Ja raczej zacznę w sobotę od Stadionu, hotele chyba zostawię na niedzielę.
Jacek pomysł jakiś jest w tymi znakami rozpoznawczymi. icon_biggrin.gif Może faktycznie warto byłoby coś takiego zainicjować.

Koledzy z sąsiedniego forum od lat spotykają się. My też, ale w bardzo skromnej grupce.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Mam takie pytanie, czy jest możliwa sytuacja że biletów-miejsc już nie będzie, bo takie tłumy uderzą sobotniego poranka ? Czy z racji 3 lokacji to się raczej rozłoży ?

Raczej nie ma takiej możliwości, by biletów zabrakło - w końcu to już kilkanaście lat doświadczeń i naprawdę dobrze przemyślana impreza. A poza tym od czego są telefony - jak już będzie się robiło "pusto" to pewnie pół godziny wystarczy, by uzupełnić ewentualne braki.

Co do ewentualnego spotkania - to jak zwykle problem z czasem (co roku tak się dzieje, że spora część ludzi z Forum "wypada"), ale możesz próbować..

Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem nie jest to dziwne. Zresztą jak napisałeś tematy są "zawsze aktualne". Z drugiej strony rzesza zainteresowanych tematyką powiększa się. Przychodzą nowi, młodzi audiofile i melomani. Widzę to co roku na kolejnych wystawach.
Widać to tez na forach związanych z audio, gdzie tematy te ciągle są żywe. "Stary wyjadacz" i tak znajdzie na kolejnej wystawie coś interesującego. A jak nie znajdzie, to przynajmniej spotka się ze znajomymi. icon_smile.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

belfer54 masz rację. Najlepiej jakby zamieścili informację o podziale, na stałe i nowe tematy seminariów i prezentacji, ale to już taki luźny pomysł skierowany w stronę organizatorów...

Ze względu na dużą liczbę wystawców/marek ja postanowiłem zacząć zwiedzanie od Golden Tulip w piątek, w sobotę Jan III Sobieski, a na niedziele zostawię sobie Narodowy. Jest dużo atrakcji i ciężko będzie wszystko "ogarnąć", więc zaznaczyłem sobie obligatoryjne i fakultatywne punkty imprezy icon_mrgreen.gif, ale i tak mam wątpliwości, czy na spokojnie da się zobaczyć to co się chce.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin B. pomysł jakiś jest, może warto go zgłosić organizatorom.
Ja już od paru lat odpuszczam sobie oglądanie wszystkiego. Zazwyczaj wcześniej wybieram co chcę zobaczyć. W ubiegłym roku i wcześniej z pełną premedytacją i z braku czasu odpuszczałem sobie Bristol. Program obowiązkowy to odwiedziny u zaprzyjaźnionych wystawców. W tym roku na pewno będę na Narodowym i w Sobieskim.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Utwórz nowe...