Skocz do zawartości

AUDIO SHOW 2015 - a właściwie wiecej...


RoRo

Recommended Posts

Cytat

Panowie, a co sądzicie o powtarzających się tematach seminariów i prezentacji, np. "Akustyka pomieszczeń" i "Tajemnice Analogu", przecież to już było w zeszłym roku.

Ale nie wszyscy mogą się wyrobić by posłuchać kilku prezentacji - zarówno ilość miejsc jest ograniczona, jak i czas zwiedzających.

Już kilka razy było tak, że z zaplanowanych kilku koncertów i konferencji udawało mi się "zaliczyć" 20-30%. Podobna sytuacja była wśród moich znajomych.
Więc powtarzające się po roku czy kilku latach konferencje to nic złego.

Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Top Posters In This Topic

To fakt, kolejki na poszczególne prezentacje są dosyć duże. Ja wielokrotnie nie załapałem się, choć teoretycznie mam dużo czasu, nie muszę np. setki kilometrów dojeżdżać do Warszawy.
Moim zdaniem powinni to jakoś organizatorzy rozwiązać. Może salki, w których te prezentacje są organizowane są ciut za małe.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeśli planuję w niedzielę Hotel Sobieski penetrować, to lepiej wcześniej "odznaczyć" sobie kilka "ulubionych" pokoi , bo na wszystkie, wiadomo nie starczy czasu, a może i szansy na wejście ?
Czy ktoś z forumowiczów będzie z rańca w Sobieskim w Nd ? Sobieski ponieważ zdaje sobie sprawę że gdzie indziej nie zdążę co najwyżej możeTulip?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem wielkości sal w których odbywają się seminaria i prezentacje jest dość istotny i powinien być uwzględniony przy organizowaniu kolejnych wystaw AS. W zeszłym roku po raz pierwszy uczestniczyłem w tej wystawie i miałem okazję "dostać się" na seminarium "Akustyka pomieszczeń". Podczas całego seminarium musiałem stać ściśnięty jak sardynka, a i tak mogę uznać się za szczęśliwca, ponieważ wiele osób nie zmieściło się do tej małej salki.

Może to jest najwyższy czas, żeby seminaria i prezentacje przenieść do dużych sal np. konferencyjnych i auli, lub do pobliskiej innej lokalizacji (dedykowanej) która zapewni odpowiedni standard dla wszystkich chętnych którzy by chcieli w nich uczestniczyć ...

Pozdrawiam.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Może to jest najwyższy czas, żeby seminaria i prezentacje przenieść do dużych sal np. konferencyjnych i auli, lub do pobliskiej innej lokalizacji (dedykowanej) która zapewni odpowiedni standard dla wszystkich chętnych którzy by chcieli w nich uczestniczyć ...

Prezentacje często są wykonywane przy użyciu sprzętu konkretnej firmy - i trudno wymagać, by w takiej dedykowanej jednej sali zmieniało się parę firm w ciągu jednego dnia.

Czasami masz prezentacje w niedużych pokojach - w których dana firma się prezentuje. Więc nic dziwnego, że wchodzi tam kilkanaście osób (czy 20-30). Poza tym po pokazie trzeba jeszcze (choć nie wszyscy tak robią) pomieszczenie na parę minut zamknąć i przewietrzyć.

Pozdrawiam
PS. Jeszcze niecałe 2/3 doby zostało do otwarcia icon_wink.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tegoroczne Audio-Video-Show rozpoczęte icon_razz.gif

Ale żeby nie było tak łatwo... icon_eek.gif

Jak ktoś zakłada logiczne, przyjemne i bezproblemowe wejście na AudioShow na Stadionie Narodowym to może się "lekko" zdziwić.
Bo najbardziej popularne wejście od Ronda Waszyngtona (przystanki tramwajowe i autobusowe) nie jest wejściem na AS.

Dzisiaj trzeba było wchodzić od strony Wisły, wejście nr 5.
Żadnych informacji nie widać (może było ciemno - a podświetlenie się skończyło icon_sad.gif )
Być może w sobotę i niedzielę będzie inaczej (rano - na pewno będzie jaśniej icon_mrgreen.gif ). W każdym razie trzeba być czujnym!

Na stronie AudioShow jest tylko informacja o możliwości parkowania
"Parking podziemny. Wjazd od strony ul.Wybrzeże Szczecińskie. Koszt 20zł/dzień."

Plusem są w miarę rozsądne ceny biletów trzydniowych (40zł) w stosunku do biletów jednodniowych (30zł). Oraz to, że jak już się ma taki bilet to jest szansa na trochę szybsze wejście.
W dodatku dzieci (młodzież...) do lat 16 wchodzi na AS bezpłatnie!


Kolejna sprawa - wejściówki (wygrane w Konkursie 20-lecia Audio albo otrzymane od zaprzyjaźnionych firm AV czy Redakcji i sponsorów).
Na wejściówkę można wejść tylko w danym dniu (nie można np. dzisiaj wymienić 2 wejściówek na 2 bilety i wejść sobie jutro na jedną, a pojutrze na drugą), więc swoje trzeba odstać - można nawiązać dzięki temu nowe znajomości w kolejce icon_confused.gif .
Oddajemy zaproszenie, jak skaner nas (a właściwie kod kreskowy) potraktuje przychylnym okiem to dostajemy przewodnik po wystawie (jak zwykle ładnie wydany - w tym roku ma 68stron) i parę ulotek, w tym kartę na 90dniowy darmowy dostęp do serwisu TIDAL.COM (High Fidelity Music Streaming) Zostajemy ładnie "zaobrączkowani" smyczą na nadgarstku i już możemy wchodzić i wychodzić w danym dniu.

Ciekawym pomysłem w tym roku jest sporo stref słuchawek w każdej lokalizacji - do wyboru będzie około 50 firm (informacja z "Przewodnika po wystawie").

Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RoRo, może nie sprecyzowałem, ale pisząc o lokalizacji dedykowanej nie miałem na myśli jednej sali/pomieszczenia, chodziło mi o dedykowany budynek/obiekt w którym takie seminaria/prezentacje by się odbywały. Ale pozostawmy ten wątek i cieszmy się z otwarcia AVS icon_biggrin.gif

Ja wczoraj byłem w Golden Tulip i szczerze polecam odwiedzić salę z najdroższym systemem audio, magnetofonem Revox i z kolumnami (monitory) Sveda Audio.

Pozdrawiam.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Tulipie warto jeszcze posłuchać u Nautilusa (sala Tulip 2) zestawu AYONa
monobloki Crossfire Evolution podpięta pod kolumny (światowa premiera) LumenWhite, a do tego gramofon Transrotor.
Warto zauważyć, jak wiele wysiłku forma włożyła w odpowiednią adaptację pomieszczenia odsłuchowego (jak zwykle zresztą, w tym momencie można też polecić parę innych firm które doceniają ten aspekt prezentacji - jak choćby AudioForte w hotelu Sobieski).

Do tego w sali Magnolia - firma Grobel Audio przygotowała zestaw integra Jadis I88 (światowa premiera) podłączony do kolumn Franco Serblina model Ktema. Z źródłem był szpulowiec Revoxa. Polecam!!!


Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Stadionie Narodowym - warto przymierzyć się do słuchawek. Ilość reprezentowanych firm oraz modeli zwala z nóg.
Do tego należy dodać bardzo rozbudowaną ofertę wzmacniaczy słuchawkowych (często z DACem i preampem).

Z polskich firm - widoczny jest Tonsil z ALTUSami 380 w kilku kolorach (biały, czerwony, czarny, biało-czarny) oraz nowymi Maestro III.
Grało to ze wzmacniaczem lampowym oraz (choć nie w momencie gdy ja tam byłem) z tranzystorowym ATOLLem IN200.

Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety choroba mnie jakaś toczy więc razem z Romanem zawitałem do Tulipa i Na chwilę na Narodowy.

Potwierdzam w Tulipie bardzo fajnie zagrał zestaw Ayona. Chciałoby się mieć coś takiego w domu. Jeśli wierzyć prowadzącemu prezentację właścicielowi firmy p. Gerhardowi Hirtowi przedstawiane kolumny głośnikowe obsłużą pomieszczenia od 25 do 130m kw. za sprawą specjalnie zastosowanych rozwiązań.

Grobel ja zwykle pokazał klasę.

W pokoju, w którym prezentował swoje produkty Verictum grały m.in. monobloki i odtwarzacz Audio Research, wzmacniacz lampowy Jadis. Grały kolumny firmy Sveda Audio specjalnie przygotowane na AUdio Video Show, a zatem była to ich premiera.Cały sprzęt współpracował z produktami Verictum, czyli X-Bulkami, X Blockami i premierowym kablem sieciowym. Moim zdaniem był to jeden z lepszych dźwięków w Tulipie.
Na Stadionie jakoś nic mnie do końca nie zachwyciło. Fakt, że zwiedziłem tylko część wystawy.
Przyznać natomiast należy, ze ilość prezentowanych słuchawek była powalająca.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
Byłem wczoraj i jak na tak dużą imprezę mam mieszane uczucia. Wziąłem trochę swojej muzyki, ale wystawcy w większości podniecali się swoją, która jest chyba nadawana w nocy w PR PI. Wielokrotnie zwiedzający po wejściu do pokoju wychodzili niemal natychmiast. Wystawcy niechętnie puszczali muzykę zwiedzających. Często zestawy za grube tysiące złotych grały przeciętnie, ot w sali gdzie Ken Ishiwata prezentował Marantza rano kiedy wszedłem grał utwór Pink Floyd, który bardzo dobrze znam i jak usłyszałem brzmienie to po chwili wstałem i wyszedłem - brzmienie bez dobrej podbudowy basu, sopran wycofany, męcząca średnica z podbarwionym pasmem 300-500 Hz. Kolumny Jamo za ok. 6 tys. - podrkęciłem Vol. i... spojrzawszy na cenę zmniejszyłem głośność, po czym wyszedłem - nic specjalnego. Zaskoczył mnie pozytywnie STX - brzmienie przyjemne, gama produktów szeroka. Pan z Triangle'a bardzo przyjemny i komunikatywny. Zestaw za 233 tys robił wrażenie choc jak sam przyznał (przedstawiciel) pokój jest koszmarnie przygotowany akustycznie.

Jeśli chodzi o organizację: niektórzy dystrybutorzy powinni mieć większe pokoje/sale - u jednego bas dudnił, u innego krzeseł było 6 lub 7. I w ogóle co to za mania zasłaniania okien i robienia oświetlenia jak na 1 listopada. Rozumiem zasłony ale światło w pokoju jest więc jakieś zabawy w kolorki led itp po prostu mnie irytowało. Foldery, prospekty i inne dziadostwo walały się później na korytarzach i na półpiętrach - po kiego grzyba komu makulatura w domu kiedy można wyczytać to samo w necie? Śmieszyli mnie ci wypacykowani mężczyźni którzy z duma nieśli po 2-3 reklamówki wyładowane po brzegi papierem i gadżetami. Przecież i tak za tydzień lub dwa wywalą to do kosza.
AV Show mógłby być organizowany w cieplejszym miesiącu - przyjemniejsza pogoda, dzień dłuższy, wziąłbym rodzinę, która niekoniecznie chodziłaby ze mną po wystawie - jest dość atrakcji w stolicy. A tak - zimno, ciemno, mgliście i ponuro.
Mimo wszystko wypad na AV Show uważam za udany - po powrocie słuchałem znów swojego zestawu. Z prawdziwą przyjemnością.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie na swoje podsumowanie Audio Video Show 2015. Chciałbym zaznaczyć że na taka imprezę warto pojechać, nawet jeśli mamy możliwość odsłuchać czegoś raz na jakiś czas w salonie, bo to inna rzeczywistość i nie chodzi o ceny bo na pewnym pułapie cenowym można się czasami rozczarować, choć czasem może szczęka opaść, ale wielość sprzętu robi wrażenie, możliwość poznania wielu " smaków " w krótkim czasie.

1) Dla mnie największym zaskoczeniem w każdej kategorii były kolumny Diapason astera http://www.premiumsound.pl/kolumny/480-diapason-astera.html w hotelu S. To co widziały oczy przeczyło temu co słyszą uszy...Wrażenie było takie jakby był przede mną nieduży ptak, który wydaje niskie tony niczym bizon, jeleń w czasie godów, a może wybucha Etna, by po chwili otoczyć detalicznym świergotem ptaków. Żadne kolumny nie miały takich niskich tonów, takiej góry ( góra i smaczki była u Ayona), przestrzeni, wszystkiego razem. Szok w hotelu Sobieski.

2) Drugim wspaniałym zestawem był pokaz i przemowa właściciela Ayona, lampowe monobloki Ayon crossfire z rewelacyjnie grającymi i wykonanymi kolumnami Lumen White. Ciężko opisać słowami detaliczność, powietrze, akustyczność nagrań.
Według mnie zestaw Ayona daleko bardziej wyprzedził jakością "najdroższy "zestaw audio świata Living Voice Vox olympian, jak również Triangle Magellan grand z wzmacniaczami Mcintosha . Hotel Tulip

3) Fantastycznie brzmiały natomiast z McIntoshem, elektrostaty Martin Logan Neolith. Hotel Tulip

4) Miłe wrażenie również zrobiło stoisko i brzmienie sprzętu JAG z Łodzi, super grajace niepozorne kolumny i wzmacniacze , obecność konstruktora i właściciela, Hotel S.

5) Interesujący był pokaz kolumn Sonus Faber Ktema (?) by Franco Serblin i utworów puszczanych ze szpulowca w hotelu Tulip. Grały zdecydowanie inaczej i ciekawiej niż jakieś ogromne modele Sonus faber w hotelu Sobieski.

6) Sporym zaskoczeniem w pokoju Q21 były nikczemnej postury, wąskie i niskie kolumny Boenickie W8 małe kolumny i duży dźwięk, choć nie tak duży i rozdzielczy jak wspomniane na początku fakt drozsze Diapason astera - ale warte każdej zł.

Z kolumn bardziej przyziemnych i bliższych portfelowi ogromnym zaskoczeniem były kolumny ...STX electrino 150 (także 250), oceniłem je na 1500zł( ładne, nieduże i dobrze grały) podczas gdy pan z obsługi powiedział że kosztują 1200zł, potem okazało się już w ulotce że to cena za parę ...! Szczerze mówiąc małe modele Pylona typu Topaz, czy pearl powinny się bać. Bo dopiero modele jak Pylon Saphire 25, czy zwłaszcza pokazany w Sobieskim Diamond 25 i 28 grały godnie.
Z rodzimych świetnie grały także kolumny Esa i Studio 16 Hertz. Natomiast nowość Audio Academy Rhea w kontekście tańszych świetnych braci Hyperion i Phoebe mnie nie przekonała- chyba źle dobrana muzyka . To hotel Sobieski.
Ciekawy i przyciągający uwagę był German Physiks Borderland Mk IV i Focal Utopia, ale nie tak jak kolumny z punktu 1,2,3.

Zaskoczeniem, lub może nie, był fakt dla mnie że gro tych świetnych zestawów grało z wzmacniaczami lampowymi, szkoda że takie drogie;(
Miło finalnie było tez stwierdzić że kilka drogich zestawów grały chyba gorzej niż moje seryjne w sumie pudła, kwestia akustyki, doboru piosenek i ustawień ?

Zdjęcie mojego faworyta, (jakby ktoś nazwy nie pamiętał to może obrazek przypomni i sorry za jakość jpg) oraz z pokazu Ayona i Sonus Faber .

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak krótko, przynajmniej na razie. Moje osobiste objawienia:
1) Zawitałem od razu w piątek na odsłuch taśmy matki "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band" do pokoju firmy Voice. Tor: Cabasse Pacific 3 SA, wzmacniacz dzielony Chord, Studer A807. Niestety sam zestaw mnie nie powalił (jakoś do tej pory Cabasse jeszcze nigdy mnie nie przekonały), ale porównanie poszczególnych źródeł było bardzo pouczające. Dla mnie: 1. szpulowiec, dalej dłuuuuga przerwa, 2. pliki (tutaj grał topowy Chord - Dave), 3. winyl (niestety nie pamiętam jaki to był gramofon) i 4. CD.
2) Aktywne kolumny (ze wskazaniem na te z rynku "pro") dają niespotykany na rynku "hi-fi" stosunek jakość/cena. Mam tutaj na myśli prezentację monitorów Focala (SM9, Trio6 BE, Solo6 BE) i premierę od Gibsona (również trzy modele: LP8, LP6, LP4).
3) STX! Rozwijają się świetnie, kolejne modele szokują wręcz jakością w śmiesznej cenie. Jeśli ktoś kupuje dziś w Polsce produkty typu "Voice Kraft", to naprawdę nie potrafię tego zrozumieć, bo mamy na swoim podwórku tanie i nieporównywalnie lepsze kolumny.
4) Devialet, mnie ta firma zadziwia. Weszli na rynek z nowatorskimi wzmacniaczami cyfrowymi, które zrobiły trochę zamieszania i zadziwiały jakością w swojej cenie (przy okazji też łatwością rozbudowy i możliwościami konfiguracyjnymi), a teraz dorzucili jeszcze dość małe kolumny aktywne (to nawet mało powiedziane, bo to w sumie cały system w głośniku), które bezpardonowo przetwarzają bas poniżej pasma słyszalnego, wcale nie są horrendalnie drogie i wzbudzają wątpliwość w sensowności budowania "tradycyjnych" kolumn (pamiętajmy, że Phantomy to pierwsze konstrukcje tego typu, więc nie oczekujmy od razu, że rozjadą wszystko co mamy dziś na rynku).
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Ja tak krótko, przynajmniej na razie. Moje osobiste objawienia:

3) STX! Rozwijają się świetnie, kolejne modele szokują wręcz jakością w śmiesznej cenie. Jeśli ktoś kupuje dziś w Polsce produkty typu "Voice Kraft",


Dokładnie, wspólnym mianownikiem tych dwu marek może być jedynie cena, ale brzmienie, estetyka , to już inna bajka. Chociaż miłośnicy wielkogabarytowych VK raczej zainteresują się pewnie innymi modelami niż electrino, neutrino, fx
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że nowe i tanie modele kolumn STX prezentują wyższa jakość brzmienia , bo w przeszłości nie było z tym najlepiej. Niestety kolumny wartościowe które wcześniej miały rewelacyjną relacje jakość cena w nowych wersjach staja się już mniej atrakcyjne. Dla przykłądu Fx-200 kosztowały ~2tyś. Ich nowa wersja Fx-300, która jest bardzo podobna, kosztuje już 3tyś. Inne ciekawe i droższe konstrukcje prezentują się bardzo dobrze, jednak chyba nie sprzedają się zbyt dobrze. W ofercie tego producenta znajduje się wiele ciekawych głośników dla hobbystów. Okazuje się jednak ze sprzedają się głównie te najtańsze i niezbyt dobre. Te ciekawsze ( i wszytskie ) maja ogromną konkurencję u producentów z Chin.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie dużym pozytywnym zaskoczeniem były aktywne audiumy w pokoju chyba 223 - rozmawiałem tam z Panem Mariuszem jak dobrze pamiętam.
W rozmowie nie wskazywał że jest ogromnym zwolennikiem takich rozwiązań.
Nie ukrywam że przyjdzie pewnie taki czas że moje Q Acoustics zostaną zamienione na aktywne monitory być może fińskiego Geneleca.
Szkoda że nie było nic więcej z aktywnych głosników do spokojnego posłuchania.
Dodatkowo przyjemnie było w pokoju 215 z fińskimi głośnikami Gradient ( w tej Finlandii fajne rzeczy robią ) i Heglem H360 . Jean-Michel Jarre zagrał wyśmienicie .
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje typy na wystawie to.
Monitory studyjne Graham Audio LS5/9, pięknie grały .Bardzo równym pasmem nie męcząco moim i kolegi zdaniem .Dużo lepiej od większego modelu. I pokłony dla pana z Audiopunktu za cierpliwość i zmianę kolumn specjalnie dla nas.
Kolumny WLM grały pięknie niestety przestały sie podobać po pytaniu o cenę.
Zestaw wystawiany przez Audio Note było bosko .O cenę nie pytałem na wszelki wypadek.
Nowy Xawian piękny dźwięk i skrzynka tylko znowu cena
Taniej a też pięknie Pylon audio i wielki plus za kompetentną obsługę.
Ancient Audio wreszcie powrót do HiFi .Procesor naprawdę działa.
Taga też jeszcze do kupienia a dźwięk nie najgorszy.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje uwagi ogólne do AVS 2015:
Umiejscowienie wystawców na Stadionie Narodowym to bardzo dobry pomysł, przede wszystkim za to, że było dużo miejsca dla wystawców i zwiedzających, szkoda tylko, że stadion jest daleko od hotelu Sobieski i Golden Tulip. W hotelu Golden Tulip też było fajnie, natomiast w Sobieski-m umiejscowienie niektórych wystawców w małych pokoikach przy tak dużej liczbie osób zwiedzających pozostawiało wiele do życzenia.

Niektóre firmy "wyszły" ponad schemat i pokazały coś więcej niż tylko sam sprzęt audio, np firma Nomos i jej pracownicy w fartuchach lekarskich icon_mrgreen.gif , zbierała zewsząd pochwały.

Jeśli chodzi o sprzęt audio, to największe wrażenie zrobiły na mnie np. zestawy (kolejność dowolna):
z hotelu Sobieski:
- Naim z kolumnami TAD,
- Naim z kolumnami Graham Audio LS5/9,
- zestaw Hegel (nie pamiętam jakie kolumny miał podłączone),
- zestaw Audio Note,
- Audio Research z kolumnami Sonus Faber,
- Norma Audio z kolumnami Xsawian,
- kolumny Studio 16 Herz (nie pamiętam elektroniki),

ze Stadinu Narodowego:
- Electrocompaniet z kolumnami Wilson Benesch,
- VTL z kolumnami Rockport Technologies.

Rozczarowania też były, ale ten drażliwy temat na chwilę obecną przemilczę icon_mrgreen.gif

Pozdrawiam.


Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Sobieskim jakoś nic mnie nie "powaliło" na kolana. Może to już zmęczenie materiału. icon_mrgreen.gif
Natomiast trzeba przyznać, że mnie podobnie przypadły go gustu Xaviany. Tak jak nigdy, w tym roku podobało mi się również w pokoju Naima - parter, galeria.
Z ciekawostek - podobał mi się sprzęt w pokoju włoskiej firmy ForteVita - ciekawe wzornictwo.

Co do odległości, cóż jak na warunki warszawskie to między Sobieskim a Stadionem jest rzut beretem - raptem 20 minut tramwajem. icon_smile.gif
Może dodam, że ze względu na różnorakie komplikacje na tegorocznym AVS spotkałem niewielu znajomych, również z forum.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie Marek szkoda że się choć na chwile nie spotkaliśmy aby uścisnąć sobie dłoń.Za to z Romanem pogadaliśmy sobie po imprezie.
Jeszcze bardzo ładnie grało w pokoju Audio Forte .Nawet zaskakująco dobrze .Akurat leciała muzyka operowa to nie moja bajka ale i tak dźwięk zachwycał i przyciągał uwagę .Co grało pewnie będzie lepiej wiedział RoRo icon_biggrin.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda Januszu, że się nie zobaczyliśmy, ale siła wyższa ...

Uprzedzę RoRo.
W pokoju AudioForte grał komplet Atoll 400 (IN i CD) i kolumny Atohm GT 2.0, gramofon Acoustic Solid Classic - o ile dobrze pamiętam. Prawdopodobnie z ramieniem Jelco. Niestety nie miałem okazji pogadać z Panami z AF, ale to nadrobię. icon_smile.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Uprzedzę RoRo.

Ach te uprzedzenia icon_cry.gif icon_mrgreen.gif

Poniżej zestawienie modeli i przybliżone ceny w PLN.

wzmacniacz: ATOLL IN400 (cena - ok. 20 tys.)
odtwarzacz: CD ATOLL CD400 (cena - ok. 20 tys.)
streamer: ATOLL MS100 (cena - ok. 5 tys.), jest to model o mniejszej szerokości niż standardowa - tj. 32cm oraz wejściu USB typu A na froncie. Więcej informacji pod poniższym linkiem
http://www.audioforte.com.pl/node/3776?pro...mp;cat_sub=1128

kolumny podłogowe: ATOHM GT2 (cena - ok. 20 tys. za dwie kolumny), w ofercie firmy są od czerwca
System: 2,5-drożny bass reflex Rekomendowana moc wzmacniacza (RMS) : 200 W Moc nominalna : 400 W Impedancja : 6 ohm Czułość : 90 dB/2.83V/1M Pasmo przenoszenia : 40Hz - 25kHz (-3db) Głośniki średniotonowe : LD 150 CR08 (x2) Głośnik wysokotonowy : SD 28 ND04RD Wymiary: 1085x200x265 (mm) Waga: 26 kg
http://audioforte.com.pl/oferta?prod=120&a...0&cat_sub=0

gramofon Acoustic Solid Classic Wood (ok. 11 tys)
- ramię Jelco 9" (ok. 3.5 tys)
- wkładka Nagaoka MP500 (ok. 3.8tys.)
- preamp gramofonowy Acoustic Solid PHONO (cena - ok. 5 tys.)

Test gramofonu Classic Wood - jest tutaj
http://www.audioforte.com.pl/site/public/u...reo_08_2004.pdf
http://www.audioforte.com.pl/site/public/u...rds_10_2004.pdf
http://www.klub.audiostereo.pl/artykuly/te...olid-art45.html

Kable - różne, bo specyfika pokojów w hotelu wymaga cierpliwości i sprawdzenia różnych kabli by najlepiej dostosować je do sprzętu...

Jak zwykle w AudioForte grało to dobrze icon_wink.gif
Jeszcze lepiej było wtedy, gdy w pokoju znajdowało się więcej ludzi niż tylko pojedyńczy osobnik (np. piszący te słowa...).

Oprócz sprzętu (też "jak zwykle") spora oferta płyt winylowych oraz CD.

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg




DSC01446.jpg

DSC01446.jpg


DSC01446.jpg

DSC01446.jpg



Pozdrawiam
PS. Kolejne zdjęcia z AufioForte - post nr 54 z 14.XI
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Ja tak krótko, przynajmniej na razie. Moje osobiste objawienia: ...
4) Devialet, mnie ta firma zadziwia. Weszli na rynek z nowatorskimi wzmacniaczami cyfrowymi, które zrobiły trochę zamieszania i zadziwiały jakością w swojej cenie (przy okazji też łatwością rozbudowy i możliwościami konfiguracyjnymi), a teraz dorzucili jeszcze dość małe kolumny aktywne (to nawet mało powiedziane, bo to w sumie cały system w głośniku), które bezpardonowo przetwarzają bas poniżej pasma słyszalnego, wcale nie są horrendalnie drogie i wzbudzają wątpliwość w sensowności budowania "tradycyjnych" kolumn (pamiętajmy, że Phantomy to pierwsze konstrukcje tego typu, więc nie oczekujmy od razu, że rozjadą wszystko co mamy dziś na rynku).

Wzmacniacz Devialet na wystawie AudioShow to model 200 (może grać jako wzmacniacz, końcówka mocy stereo lub mono, ma DAC, WiFi, wejście sieciowe, preamp gramofonowy, gniazda cyfrowe coaxialne i optyczne oraz analogowe ...), w cenie 30 tys. zł za sztukę (grały 4 takie wzmacniacze, po 2 na 1 kolumnę)
http://www.tophifi.pl/stereo/wzmacniacze-z...vialet-200.html
http://audio.com.pl/newsy/sprzetowe/9488-n...niacze-devialet
Jest to połączenie klasycznego wzmacniacza klasy A oraz cyfrowego klasy D (określony jako "hybrydowy ADH"), łącząc w sobie zalety obu tych klas. Do tego ma niesamowite możliwości konfiguracji wejść i sterowanie np. przez komórkę czy tablet. A poza tym - możliwość ugrade'u, bo Devialet nie zostawia nabywców bez takiego wsparcia!
Do tego podpięte były kolumny B&W z nowej serii 803 Diamond (cena ok. 70 tys za parę).

Grało to po jak dla mnie bardzo dobrze - i chętnie "przytuliłbym" icon_cool.gif taki zestaw (choć w zupełności do zasilania tych Bowersów wystarczą 2 sztuki, po 1 na kolumnę). Pewnie 1 wzmacniacz też by sobie dobrze z tym poradził. Mówiąc w skrócie - Devialet gra równie dobrze jak wygląda!

Odnośnie Phantomów - to były 2 modele (cena ok. 8.5 tys za większy Phantom Silver i 7.25 tys za mniejszy Phantom).
Faktycznie grają spektakularnie i schodzą bardzo nisko, a poza nowoczesną konstrukcją (są też dostępne dedykowane do nich standy w cenie ok. 1.2tys za sztukę) warto zauważyć, że grające kolumny nie wywołują ŻADNYCH drgań na obudowie czy podstawkach (sprawdziłem organoleptycznie - słychać i widać, że głośniki się ruszają - a obudowa nic...).
Do tego router Dialog (cena ok. 1.3 tys), a każda kolumna ma wejście optyczne.
Więcej informacji - poniżej jest link
http://www.tophifi.pl/stereo/wzmacniacze-z...vialet-200.html


Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle RoRo perfekcyjnie przygotowany .Nigdy mu nie dorównam icon_sad.gif .Choć spędziłem na Audio Show dwa pełne dni.A i tak coś tam ominąłem ,czegoś nie zauważyłem.Na pewno nie żałuję że pojechałem .Kontakt z taką ilością sprzętu .Dystrybutorami ,właścicielami firm ,sprzedawcami nie jest możliwy w innym miejscu.RoRo czekamy na zdjęcia w tym roku sobie odpuściłem robienie zdjęć .Aparat odmówił posłuszeństwa.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Utwórz nowe...