Skocz do zawartości

Wybór amplitunera do Calestionów


mmateusz

Recommended Posts

Dzień Dobry,

jestem tu nowy i świeży, przyszedłem po pomoc. Generalnie to jeszcze jestem zielony, jeżeli chodzi o sprawy audio icon_smile.gif - nie krzyczcie!

W skrócie, do tej pory jechałem na wzmacniaczu Diory WS 442 + korektorze również Diory FS 402 + jakieś dwa no namowe głośniki. Jednakże, udało mi się kupić w dość przystępnej cenie zestaw głośników Calestion a dokładnie:

2x Calestion F30
2x Calestion F10
1x Subwoofer F35

próbowałem to podłączyć pod w/w konfiguracje ale nie za bardzo to gra, dźwięk jest zniekształcony, raz niski raz wysoki.

Pomyślałem, że to dobry moment na kupno nowego Amplitunera. Mam do wydania +/- 1500zł. Chciałbym podłączyć w/w głośniki żeby grały tak jak potrafią + mieć możliwość podłączenia gramofonu Unitra GS 438 (gramofon ma wbudowany kabel DIN5 stąd też potrzebny wzmacniacz z takim wejściem lub odpowiednika przejściówka na jacka/chince).

Przy wyborze amplitunera chciałbym abyście mieli na uwadze to, że F30 i F10 mają 4 wejścia na kable (2 HF i 2 LF). Potrzebowałbym dokładnej instrukcji, jaki amplituner wybrać, jakie kable kupić, jak to pospinać żeby wszytko miało ręce i nogi.

Liczę na Was!

Pozdrawiam,

Mateusz


PS. Co do innych rzeczy to chciałbym mięć możliwość podlączenia tego amplitunera do mac booka pro, po jacku 3,5mm, bluetoothie, wifi - czymkolwiek, identycznie sytuacja ma sie z PlayStation3
PS2. Myślałem o czymś takim: http://www.pioneer.pl/pl/products/22/98/40...529-K/page.html, nada sie?
PS3. Jezeli to ma jakies znaczenie to mieszkam w kawalerce, ~25m^2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link