Skocz do zawartości

Naim mu-so czy warto...


ijon

Recommended Posts

Witam,

Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o sprzęt audio, więc jeśli będę w którymś miejscu opowiadał herezje to miejcie litość icon_smile.gif Chcę zainwestować w "sprzęt grający" do domu do słuchania muzyki głównie klasycznej, ale nie tylko. Tak jak już wspomniałem nie znam się na tym, nie wiem jak dobrać kulumny, wzmacniacz, cd, kable, jak to wszystko rozmieścić i skonfigurować by było dobrze. Stąd też pojawiła się myśl, by zainwestować w coś, co już jest "gotowe", skonfigurowane i brzmi dobrze icon_smile.gif Znalazłem informacje o Naim Mu-so systemie "all in one" : http://audio.com.pl/testy/stereo/systemy-a...1322-naim-mu-so . Koszt to około 4900. Za tym rozwiązaniem przemawia to że:
- nie muszę się znać na doborze sprzętu i potem wszystkiego podłączać
- jest to relatywnie mobilne - mogę przenieść z jednego pokoju do drugiego bez większych ceregieli.

Natomiast mam wątpliwości co do tego, czy jakość dźwięku i ogólne wrażenia "akustyczne" będą tak dobre jak w przypadku zestawu wzmacniacz+kolumny+cd w tym przedziale cenowym (do 5000). Koniecznie potrzebuję fakturę, tak więc zestaw musiałby być nowy. Chyba, że znacie miejsce, w którym można kupić dobre i tanie używki z fakturą (jeśli bez faktury to budżet do 3500).

Z góry bardzo dziękuję za wszystkie opinie icon_smile.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak kupisz (jak piszesz nie znając się) wzmacniacz, odtwarzacz i kolumny i coś nie będzie dobrze ( Tobie nie będzie pasować ) możesz zmienić np. kolumny i masz na nowo frajdę i idziesz z brzmieniem w dobrą stronę. Kupując takie coś jesteś uziemniony .

Cytat

Stąd też pojawiła się myśl, by zainwestować w coś, co już jest "gotowe", skonfigurowane i brzmi dobrze icon_smile.gif


Może dobrze, a może tylko modnie wygląda i wystarczy że np. dziecko w USA włączy do gniazdka i już gra ?