Skocz do zawartości

Co wybrać do nagłosnienia do sklepu 150m.kw ?


Superbman

Recommended Posts

Czesć,

mam nadzieję,że nie pomyliłem działów.

Poszukuję porady, chcę w swoim sklepie (150m.kw. w kształcie małej litery b Uśmiech ) zoorganizować nagłosnienie. Chodzi o to by w tle sączyła się delikatnie muzyka. W sklepie nie ma dużo ludzi, więc nie ma ogólnego gwaru.

Nie ukrywam, że zależy mi by zrobić to realtywnie niskim kosztem Mrugnięcie

Co ważne sklep nie ma podwieszanego sufitu, więc powstaje problem "puszczenia" kabli. Czy może są na rynku rozwiązania (nie astronomicznie drogie), w których sygnał nadawania mógłby isc drogą bezprzewodową, a jedynie zasilani szłoby z pobliskiego gniazdka ?

Co generalnie proponowalibyscie na rozwiązanie takiego przypadku ?

Jesli nie umiescilem jakis informacji, przepraszam, ale nie znam się. Postaram się to uzupelnic w kolejnych postach.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.

P.W.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile chcesz na to wydać (oprócz tego, że jak najmniej)

Poniżej masz link do tematu, jak pisać posty (co powinno w nich być).
http://forum.audio.com.pl/Pierwsze-posty-i...-to-t35663.html

Nie musisz pisać wszystkiego, ale parę informacji musisz podać. Oprócz kwoty to m.in. z jakiego źródła będzie puszczana muzyka (radio, CD, komputer, pendrive???).
Sprzęt może być używany - czy ma być nowy?

Do do głośników bezprzewodowych - to faktycznie potrzebują zasilania, ale jakoś bardzo tanio to nie będzie.

Proste i niedrogie rozwiązanie przy Twoich potrzebach - to 4 kolumny pod sufitem w okolicach rogów, skierowane pod l pewnym kątem w dół, wzmacniacz (albo amplituner) z wyjściem na 2 pary kolumn, a do tego 4 kolumny podstawkowe (najlepiej ten sam model).

Pozdrawiam
PS. Właściwy dział to raczej STEREO, więc przeniosłem Twój wątek do tego działu.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź i przepraszam, nie wiedziałem,że macie tu ustalonyschemat. Juz się poprawiam.