Skocz do zawartości

podłączenie dekodera cyfrowego polsatu z stereo


slifer

Recommended Posts

Witam, popsuł mi się mój stary dekoder cyfrowego polsatu HD5000. W salonie wymienili mi na nowszy model HD6000 i tu pojawia się problem, stary dekoder miałem połączony z moim Yamaha R-S500 poprzez kable czincze w tym modelu nie ma wejść na czincze tylko S/PDIF OUT. I teraz pytanie jak mam to podłączyć? Czy potrzebuje kupić coś takiego http://allegro.pl/adapter-konwerter-chinch...5718839723.html ? czy może coś innego jestem kompletnym laikiem w tych sprawach także liczę na waszą pomoc. Dodam że większość co leci w głośnikach to właśnie muzyka z kanałów muzycznych także bardzo mi zależy na podłączeniu tego
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten raczej nie, bo potrzebujesz odwrotnie, czyli wejścia (IN) dla optyka z dekodera, a wyjścia OUT na 2 RCA dla wzmacniacza .
Możesz też kupić Fiio d3 które może także brać energię z gniazda usb,(jak masz 2 usb w Tv) wtedy uruchamia się tylko kiedy włączony jest TV. Jak nie masz dwu usb to Fiio działa z zasilacza dołączonego do zestawu.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak masz tam dwa wejścia cyfrowe: coaxial i optical.
Ja kabel usb/mikrousb miałem tam w zestawie, który stanowił też element zasilacza ( jak ktoś nie ma drugiego usb w tv, włącza w gnazdko)

edit : Coaxial musisz dokupić.
Możesz też podłączyć pod optic out w tv, wtedy też nagłaśniasz filmy oglądane na tv z HDD/pendriva. Wybierzesz to rozwiązanie co Ci bardziej pasuje.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.