Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
radeck

Spotify Connect - problem w odtwarzaczach sieciowych

Recommended Posts

Szanowni Koledzy,

Nie jestem pewien czy powinienem umieścić niniejszy temat w tym dziale, ale uznałem, że skoro (w jakiejś części) dotyczy sprzętu hi-fi i nie mogłem znaleźć bardziej odpowiedniego działu - wyląduje właśnie tutaj icon_smile.gif Jeśli Moderator uzna, że jest dla niego lepsze miejsce proszę o przeniesienie.

Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem odtwarzacza sieciowego Denon DNP-730AE. Jest on zgodny z usługą Spotify Connect, czyli z grubsza rzecz biorąc odtwarzacz sieciowy, poprzez wbudowaną aplikację odtwarza muzykę strumieniowaną przez serwis Spotify. O ile sam pomysł jest bardzo sympatyczny, o tyle... całość nie działa jak powinna.

Mianowicie, odtwarzana w ten sposób muzyka zacina się co sekundę i całkowicie uniemożliwia słuchanie. Aby było ciekawiej, dzieje się tak zazwyczaj po godzinie 14 i w dni weekendowe. Do godziny 14 od poniedziałku do piątku muzyka gra bez żadnych zakłóceń. Aby było jeszcze ciekawiej, korzystając z tej samej sieci Wifi, w tym samym czasie gdy na odtwarzaczu sieciowym słuchanie jest niemożliwe, Spotify działa bezproblemowo na systemie Windows oraz na smartfonach z systemem Android.

Jestem po dość ciężkiej przeprawie przez fora, w tym forum samego Spotify i jak się okazuje mnóstwo użytkowników spotyka się z tym problemem.

Być może ktoś z tego forum również jest nieszczęśliwym użytkownikiem Spotify Connect i uporał się z problemem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Próbowałeś podłączyć internet kablem?



Tak, ale nie robi to różnicy. Tym bardziej, że - jak wspomniałem - w tym samym momencie Spotify na smartfonie i komputerze gra bez zastrzeżeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli "mnóstwo użytkowników spotyka się z tym problemem", to znaczy że wina leży po stronie Spotify, nie po stronie sprzętu. Jeśli po kablu problem nie znika, to spokojnie możesz wykluczyć typowe przyczyny typu kiepski sygnał wifi, czy jakieś zakłócenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
icon_eek.gif
Cytat

Jeśli "mnóstwo użytkowników spotyka się z tym problemem", to znaczy że wina leży po stronie Spotify, nie po stronie sprzętu. Jeśli po kablu problem nie znika, to spokojnie możesz wykluczyć typowe przyczyny typu kiepski sygnał wifi, czy jakieś zakłócenia.



Doszedłem do takich samych wniosków. pozostaje mi zatem czekać. Korzystając z okazji mam jeszcze prośbę - jeśli znalazłby się ktoś kto korzysta z Denona DNP-730AE prosiłbym o wiadomość prywatną, chciałem zamienić słowo bo mam pewne obiekcje co do jego działania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×