Skocz do zawartości

Nowe kino DENON AVR X500


Gizmo_666

Recommended Posts

Witam wszystkich na wstępie powiem ze w temacie amplitunerow jestem zielony wiec temu jestem tutaj by ktoś bardziej kumaty ode mnie lub sprzedawców w sklepie Euro AGD mi pomógł z pewną rzeczą. Chce sobie sprawić projektor Benq W1070 który ma służyć do oglądania w zaciszu domowym filmów typu HD z dysku sieciowego Qnap TS 251+. Moja wiedza była zawsze prosta ze filmy szły na zwykłym kablu sieciowym z laptopa po DLNA lecz z faktu iż odłożyłem trochę pieniędzy na moje upragnione chce się rozwijać i mieć coś lepszego niż tylko zwykły tv i non stop laptop podłączony do tv. Problem mój polega na tym ze nie jestem w stanie ogarnąć tego czy jeśli dysk sieciowy podłącze do amplitunera to czy będę miał głos po optyku w głośnikach Logitecha Z-5500 jednocześnie oglądając film przez projektor. Dla poznania tej całej instalacji rozrysowalem jak by to wstępnie wyglądało. Z góry dziękuję o ile ktoś się zainteresuje tym postem jeśli będzie w stanie mi powiedzieć jak to podłączyć pod te głośniki ponieważ nie mam narazie pieniędzy by kupić coś lepszego.

DSC01446.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat