Skocz do zawartości

Jakiś prosty gramofon


Recommended Posts

Cześć

Własnie jestem w trakcie remontu mieszkania, po nim wstawię sobie odświeżone radyjko Saba Freudenstadt 9... To jest nie za duże radio eksperymentalne z 2 normalnymi głośnikami Greencone i 2 glośnikami tubowymi (jak w starych gramofonach) z 1959r. Do tego mógłbym dołożyć jakiegoś lampowego DACa, ale stwierdziłem, że fajniej będzie pieniądze przeznaczyć na gramofon i płyty...

Przedwzmacniacz lampowy zrobi mi ojciec (ma w tym już doświadczenie).
Gramofon... Nie znam się, nie wiem czego szukać, nie wiem ile będę musiał wydać. Chciałbym żeby był w miarę estetyczny - czarny albo drewniany, bez bajerów; oraz żeby Pink Floyd ładnie brzmiał icon_smile.gif

U jakich producentów szukać? ew jaki model.
Ile muszę odkładać piniążka? (znaczy jakiś realistyczny budżet na moje, niewygórowane potrzeby)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie napisze Ci jaki masz kupić gramofon dopóki nie będzie znał Twoich oczekiwań. Przede wszystkim musisz w przybliżeniu określić ile chcesz, planujesz wydać na gramofon, czy ma to być gramofon używany, itd.

Na początek poczytaj może informacje zamieszczone w tym wątku:
http://forum.audio.com.pl/Przygoda-z-gramo...cje-t43053.html
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest własnie pytanie: nowy czy używany? Ile mam wydać? Napisałem jakie będę miał radyjko podłączone. Nie jestem audiofilem, nie mam sprzętu za 20k, tylko bardzo dobre, stare radio warte po odnowieniu około 1,5k. Myślę, że nie potrzeba do tego jakiegoś wypasa, a używany gramofon z dołu średniej półki. Nie wiem ile mam wydać: 400? 600? może więcej... Spokojnie - zarabiam pieniążki, czekam na remont i kupno już z rok, jak poczekam miesiąc więcej to nic się nie stanie. Edytowano przez RoRo
Odpowiadając na post bezpośrednio po nim nie ma sensu cytować go w całości.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz nowy - to minimum trzeba wydać ok.1200zł.