Skocz do zawartości

Staruszki Wharfedale 5.1, co z tym zrobić?


mrusz

Recommended Posts

Witam serdecznie,

Na wstępie chciałem zaznaczyć, że jestem laikiem jeśli chodzi o patrzenie na sprzęt pod względem cewek/obwodów/średnic, natomiast lubię miło obejrzeć głownie film/serial jeśli już mam czas lub w tle codziennych spraw słyszeć miły dla ucha dźwięk jazzu, chilloutu.

Ładnych parę lat temu(chyba to już z 6 lat) bardzo okazyjnie odkupiłem podobno od podobnież melomana zestaw Wharfedale Crystal 5.1 (2x40, 2x10, front i sub 208) z denonem dvr-1306 i blue ray Sony. Przyznam szczerze, że chyba raz użyłem blue ray przez ten czas więc na tym bym się nie skupiał, ale same głośniki z tym wzmacniaczem dawały radę i tylko raz zwątpiłem będą u znajomego dalszego Dja, słuchając jego logitechów - modelu nie pamiętam, choć oczywiście basu nie porównuje.

Do rzeczy, czasy studenckie się skończyły i technologia poszła do przodu, nie mam już 40m salonu tylko pokój dzienny około 25m a do niego to chyba przerost formy nad treścią z taką ilością watów.

Na mieszkaniu mam qnapa, i telewizorek 40 cali philipsa, wszystko po kablu, w dodatku doinstalowany kodi i 120mbitów/s

Denona dałem za 300zł znajomemu, bo na głośniki miał do golfa, a amplitunera potrzebował, więc stwierdziłem, że to już ten czas. Teraz troszeczkę, żałuję, bo choć nie miał ani wifi/spotifi/usb itp. to głośniczki Paradigm Cinema 100CT grają świetnie, a przynajmniej tak mi się wydaje icon_smile.gif