Skocz do zawartości

Niedrogi używany amplituner


raffi1980

Recommended Posts

Witam Wszystkich serdecznie w całkowicie nowej dla mnie tematyce.
Od jakiegoś czasu noszę się z zakupem niedrogiego używanego amplitunera oraz głośniczków.
Chciałbym pokazać swoim dzieciom,że muzyki można słuchać z czegoś więcej niż komputer.
W temacie audio jestem totalnym laikiem, obejrzałem już nieco ofert na allegro i chyba trochę się pogubiłem.
dysponuję budżetem 400,max 500 zł.(będzie stać w pokoju dziennym-20m)
Doskonale zdaję sobie sprawę,że sumka to nieznaczna,a cena z powietrza się nie bierze.

Nie wiem czy kupić oddzielnie wzmacniacz,tuner,głośniczki,czy może kupić amplituner i głośniczki.
Jakie wejścia/wyjścia na dzień dzisiejszy są niezbędne? Czym się kierować? Myślę,że urządzenie powinno mieć wejście hdmi,/usb mógłbym podłączyć pod tv..
Nie potrzebuję raczej zestawu 5:1, 7:1 etc. Solidne stereo w pełni mnie zadowoli

Na poszukiwanym zestawie chciałbym przede wszystkim słuchać muzyki. źródło dźwięku-wszystko co będzie można podłączyć-tv,dekoder,cd,laptop,radio z amplitunera .
Posiadam tv sharp aquos LC32D44E-GY. Telewizja multimedia-dekoder zewnętrzny 3830cd.
Filmów oglądam raczej mało,więc nie jest to jakimś wyznacznikiem.
Zależy mi na ciepłym,głębokim brzmieniu.Nie jestem już nastolatkiem który uwielbia jak ściany "chodzą" ale chcę poczuć dźwięk
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dzisiaj słuchałem zestawu sony MODEL STR-DE598, i jeszcze jakiegoś,chyba nie chcę tej marki.Kenowwoda chyba też nie
Yamaha brzmi fajnie rx v-440, ale popatrzę na wyższe też modele
Znalazłem takie głośniczki MONITORY CASTLE TRENT II http://allegro.pl/mo...6354559244.html
Ludzie piszą o nich raczej dobrze,zalicytowałem.
Dzisiaj znajomy gorąco namawiał mnie aby zacząć od MAGNAT SUPREME 102 http://allegro.pl/ma...6333135006.html ponoć są super i w tej cenie nie do pobicia