Skocz do zawartości

kolumny do 600 zł


Kubekkk

Recommended Posts

Witam wszystkich. Jestem nowym użytkownikiem a także w zasadzie laikiem w sprzęcie, który poszukuje. Jakiś czas temu stwierdziłem że chciałbym trochę zainwestować w sprzęt audio. Moja droga w zasadzie dopiero sie zaczyna. Posiadam już amplituner który kupiłem jakiś czas temu i podłączyłem do kolumn(w załączniku), które pamiętają lata 90. Niestety w jeden kolumnie padł niskotonowy głosnik jak syn ustawił mi na -5 potencjometr. Mój ojciec był audiofilem amatorem i prawdopodobnie sam coś skleil i mam oto takie kolumny. Do rzeczy,chciałbym kupić nowe bądź używane kolumny i w zasadzie na początku miały być to kolumny podłogowe jak na zdjęciu i takich już szukałem( stx 140f) ale nie wiem czy nie kupić podstawkowych na szafkę obok amplitunera(max. wys 38cm). Jak już wspomniałem jestem laikiem wiec jeżeli ktoś zechciał mi pomóc bo nie mogę się zdecydować co kupić. Niestety w takim budżecie nie jestem w stanie nawet coś znaleść w rms w Białymstoku i odsłuchac. Kolumn chciałbym używać do muzyki 60% i filmu 40%. ps ostatnio przyszedł do głowy pomysł z tym aby wykorzystac te skrzynie i wsadzić nowe głosniki, nie wiem czy warto wogóle.

1) Ile pieniędzy możemy przeznaczyć na sprzęt?

600zł

2) Czy sprzęt ma być nowy, czy używany.

bez większego znaczenia

3) Czy chcemy sprzęt stereo, kino domowe czy sprzęt analogowy (gramofony, lampy)

Stereo

4) Jaki jest sprzęt towarzyszący

amplituner pioneer vsx 920

5) Jaka jest powierzchnia pokoju?

25m2, kwadrat

6) Jakiej muzyki słuchamy

pop,dance,rock,klasyka,

7) Czy to ma być jednorazowy zakup na kilka lat, czy też będziemy stopniowo rozbudowywali zestaw

narazie zakup jednorazowy,docelowo chce mieć 5,1 ale to przyszłość

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...