Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
bombel6622

Spotify Pomocy

Witam. Prosze o porade jak uruchomic Spotify na moim Onkyo 616. Amplituner podłaczony jest kablem do routera. Spotify jest wykupiony premium, działa jak szukam przez amplituner ale chciałbym sterowac przez laptopa a nie widzi urzadzenia. Na forach pisza cos o DLNA ale nie wiem jak to zrobiic.Prosze o porade dla typowego amatora
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dodam ze na komputerze zrobiłem ustawienia DLNA w windows media player i moge puszczac muzyke z laptopa na amplituner ale spotify dalej nie widzi amplitunera tylko komputer i telefon.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kurcze w przypadku telefonu sprawa jest prostsza. Z komputera nie podłączaliśmy.
Postaram się to sprawdzić.
Rozumiem że w Media Playerze Spotify jest ? tylko nie przesyła dźwięku na urządzenie? Idzie przez głośniki komputera?
Daleko stoi komputer od urządzenia?
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spotify nie widzi amplitunera, widzi tylko komputer i telefon. Dzwiek mozna puszczac na komputer lub telefon. Jesli wyłacze spotify i włacze na kompie media playera to dźwięk leci na amplituner bez problemu. Wszystkie urzadzenia sa w jednej sieci bo na kompie widze tez amplituner. Moze trzeba zrobic aktualizacje amplitunera? Jesli na kompie mam wlaczonego spotify to na amplitunerze tez mam wlaczyc aplikacje spotify czy aplikacje dlsn? Nadmieniam ze jak wlacye aplikacje spotify na ampli i szukam przez ampli to dziala bez problemu ale ja chce sterowac muyzka z kompa

Moge tez sterowac z telefonu ale gdy wlacze spoti na tel to tez nie widzi amplitunera widzi tylko kompa i moge tam przesylac dzwiek





Cytat

Kurcze w przypadku telefonu sprawa jest prostsza. Z komputera nie podłączaliśmy.
Postaram się to sprawdzić.
Rozumiem że w Media Playerze Spotify jest ? tylko nie przesyła dźwięku na urządzenie? Idzie przez głośniki komputera?
Daleko stoi komputer od urządzenia?

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wow trochę śe zamotalem.
Wlaczasz spotify i na kompie i na amplitunerze i czy wtedy w opcjach spotify masz możliwość puścić dźwięk na inne urządzenie?
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wlaczam spoti na komputerze i na ampli i w telefonie. Spoti w kompie i telefo ie widzi sie nawzajem i mozna na nich puszczac muze a nie widzi ampli komp ani tel a chodzi mi właśnie zeby sluchac przez ampli. Dodam ze gdy wlacze windows media player na kompie to w sieci widac amplituner i mozna na niego puszczac muzyke z kompa poprzez wspolna siec





Cytat

Wow trochę śe zamotalem.
Wlaczasz spotify i na kompie i na amplitunerze i czy wtedy w opcjach spotify masz możliwość puścić dźwięk na inne urządzenie?


0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czyli z telefonu też nie widzi?
Update na amplitunerze softu zrób.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ok zrobie. Na stronie onkyo jest nowsze oprogramowanie z 2015 roku o koncowce 500 a moje ma 400. Tylko nie chce zaczac pobierac online wiec sprobuje z usb
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak wchodzisz w opcje amplitunera i upgrejd softu to nie chce pobierać?
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie chce pobrac klikam ok na pilocie i nic nie idzie niestety.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Po zrobieniu aktualizacji softu ampli wszystko działą bez zarzutu. Dzieki bardzo za porady. Mam jeszcze jeden problem. W zeszłym tygodniu gosc załorzył mi nowy dekoder cyfrowego polsatu evobox jakas nowosc i podczas właczenia internetu np youtube w TV pokazuje sie komunikat ze połaczenie Anynet+ zostało rozłaczone na amplitunerze przełanczaja sie automatycznie sat i cabl i dziek przerywa nie idzie rowno z obrazem. Po odłaczeniu dekodera wszystko działa dobrze. Dodam ze na starym dekoderze nie bylo problemu
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0

  • Ostatnie posty

    • RoRo - Takie komentarze podziwam! W całości zrozumiałem o co chodzi. Niestety będę potrzebował podpiąć tv,ps4 i w razie czego inne rzeczy :\ Rozumiem,że jakościowo będzie gorzej niż z wzmacniaczem lecz ... skoro używałem Amplitunera Kd i dalej używam to raczej nie odczuje,że jakość będzie gorsza - wręcz wydaje mi się,ze jak kupie nowszy amplituner to jakość minimalnie ale wzrośnie. Bardzo przepraszam,że pomyliłem działy - myślałem,że ten będzie odpowiedni.
    • Problem jest w tym ze sprzętem w zakładanej kwocie (tysiąc zł), że jak ma być dobry, mocny i z siecią (czytaj: stereo), to kwoty 1500-2000zł. A ponieważ jeszcze chcesz HDMI, to zapomnij - dopiero wchodzą stereofoniczne  modele z HDMI, więc na razie to raczej kwoty koło 3 tysięcy. Taniej może być, gdy kupisz amplituner kina domowego (będzie miał sieć i potrzebne możliwości połączeniowe), ale będzie słabszy jakościowo i o mniejszej mocy. Dlatego pytanie co jest Ci najbardziej potrzebne ... Tych pytań jest więcej, stąd problem z odpowiedzią. Więc przede wszystkim należy patrzeć na sprzęt z interesującymi Ciebie funkcjonalnościami, a nie na jego parametry. Pozdrawiam PS. Napisałeś wątek w dziale STEREO, a wymagania kwoty pasują bardziej do kina domowego. Np. czy rzeczywiście potrzebujesz HDMI?
    • To jest najlepsze wyjście, wszystkie te wzmacniaczy będą pasowały do tych kolumn, jednak z każdym z nich zagrają trochę inaczej. I tutaj teraz Twoja rola, abyś wybrał jak najlepiej pod swój gust
    • Przecież to są estradowe (albo dyskotekowe) kolumny - więc do domu się raczej nie nadają! A sformułowanie o czystym dźwięku jest niewątpliwie na wyrost. Już w opisie wzmacniacza jest napisane "DJ Disco ... Party", więc w tym towarzystwie dopisek "Audio HiFi" wygląda na mocno przypadkowy. No i niestety za ok. tysiąc złotych to można kupić komplet estradowy (grający głośno), ale porządny sprzęt do domu to już niestety kwoty zdecydowanie wyższe. Tak więc podsumowując: na dyskotekę może by się nadały, do słuchania w domu - radzę szukać czegoś innego! Zaś co do szukania informacji na ich temat - to zerknij po prostu na strony sklepów handlujących tego typu sprzętem (i produktami firmy Skytec) , np. http://www.muzyczny.pro/firm-pol-1343114092-Skytec.html http://www.sprzet-dyskotekowy.pl/product-pol-18151-Zestaw-naglosnieniowy-Skytec-MAX-SP210-2x10-SPL-1000-kabel.html Dla ułatwienia - opis w języku polskim: "Zestaw nagłośnieniowy firmy Skytec składający się z dwóch 3-drożnych kolumn pasywnych MAX SP210 o mocy 1000 W, wzmacniacza SPL 1000 oraz kabla o długości 10m. Zestaw charakteryzuje się wspaniałą jakością i czystym dźwiękiem. Kolumny posiadają solidną obudowę, odporną na uszkodzenia oraz wygodne uchwyty dla łatwiejszego transportu. Wzmacniacz natomiast wyposażony został w 3-pasmowy equalizer, niebieskie oświetlenie LED przedniego panelu oraz limiter, który zapobiega powstawaniu przesterowań, co powoduje wysoki komfort użytkowania. Zestaw spokojnie nagłośni puby, sale weselne czy restauracje. Jest też ciekawą propozycją do użytku domowego, dla mobilnych DJ'ów, na imprezy Karaoke, szkolne potańcówki itp." Pozdrawiam PS. Poza tym (już tak na przyszłość), to warto napisać wyraźnie co to za model kolumn i wzmacniacza...
    • Zespół "Operate" z Łodzi. Fajne połączenie elektroniki gitar i śpiewu operowego. Słyszałem ich na castingach w Zabrzu
    • Czy wspomniane w aukcji pyknięcie przy wyłączaniu nie zwiastuje żadnych dalszych problemów? + jakie kolumny będą odpowiednią współgrać z tymi wzmacniaczami? W jakie modele celować?   
  • Ostatnio poruszane tematy