Skocz do zawartości

Kolumny podstawkowe do Technics SU-V300 (700-1000zł)


Bukakuba

Recommended Posts

Cześć,
Jestem zielony w temacie i potrzebuję pomocy przy wyborze kolumn podstawkowych w cenie 700- 1000zł.

Podłączę je do zestawu - wzmacniacz Tchnics SU-V300 i gramofonu Unitra Bernard GS434. Kolumny będą służyć głównie do zestawu stereo (muzyka z płyt winylowych) i oglądania filmów na komputerze (komputer podłączony do wzmaczniacza). Najczęściej słucham szeroko rozumianej muzyki gitarowej, ale zdarza się również rap i muzyka elektroniczna. O wymiarach pokoju i możliwościach ustawienia sprzętu na razie nie będę pisać ponieważ niedługo czeka mnie przeprowadzka i nie wiem jeszcze jakie będę miał możliwości. Zależy mi na wyraźnym i ciepłym brzmieniu z głębokim basem bez zniekształceń dźwięku. Szukam kolumn w wykończeniu drewnopodobnym z minimalistycznym designem.

Przez pierwsze kilka godzin szperania w internecie i na forach w oko wpadły mi takie kolumny:
Monitor Audio MR2
Wharfedale Diamond 220

Czy jakieś z ww. kolumn są godne polecenia i czy będą kompatybilne z moim wzmacniaczem? Jestem otwarty na dialog i propozycje icon_smile.gif

Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam,
Kuba
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te monitorki są raczej cieplejsze niż twarde, czy analityczne, co przy Technicsie jest nawet dobrym ruchem.
Pytanie co z głębokim basem i brakiem zniekształceń przy maluszkach jak wafelki. Sporo lepszym wyborem, bardziej uniwersalnym wydają się tu jednak MA mr2.

Pytanie jak duży, lub mały będzie nowy pokój, lub też z czym technics grał teraz że szukasz zmian ?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę, że używane Mission M32 (i).
Jacek75, nie sądzisz, że mając na uwadze gust brzmieniowy Bukakuba i charakter grania Technicsa, te kolumny byłyby dobrym rozwiązaniem?
Oczywiście nie znamy wielkości docelowego pokoju, ale wówczas gdyby były za małe, można je sprzedać i kupić większe.