Skocz do zawartości

pierwsze kino: YAMAHA RX-S601D + Pure Acoustics Nova 6


beretta9

Recommended Posts

Witam, na początku napiszę, że jestem kompletnym laikiem. Szukam kina domowego do pokoju ok 20m w bloku. Przeznaczenie 80% filmy, 20% muzyka.
Po kilku godzinach szukania/czytania skłaniam się ku zestawowi
YAMAHA RX-S601D + Pure Acoustics Nova 6, co myślicie na temat tego sprzętu? Przyznam, że podoba mi się biały kolor, jednak jeżeli miałbym do wyboru lepsze kino w tej cenie nie miało by to dla mnie znaczenia
https://saturn.pl/rtv-i-telewizory/kino-dom...cs-nova-6-bialy

Znalazlem jeszcze inny zestaw z tymi samymi kolumnami tylko innym amplitunerem, jest sporo tańszy, czy różnica jakości jest warta ceny?
http://www.euro.com.pl/zestawy-kina-domowe...-6-czarny.bhtml

Znalazłem też dobre opinie o kolumnach TAGA HARMONY TAV-606 v3, jednak nie wiem, czy będą one dobre do mojego pomieszczenia i do warunków mieszkania w bloku. Nie wiem też do jakiego amplitunera można je podłączyć

Dodam, że w przyszłości planuję zakup subwoofera i odtwarzacza blue - ray. posiadam telewizor 4k i zależy mi aby amplituner obsługiwał ten format.

Proszę o pomoc...
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie musisz to nie kupuj amplitunera typu slim, oraz podstawowych modeli amplitunerów jak ta 381.
Co do reszty to pewnie już czytałeś podobne tematy w dziale kino domowe. Jak założeniem są głownie filmy to ok.
Niemniej pamiętaj wtedy o szybkim zakupie subwoofera bez tego nie da rady i amplituner i nie mają sensu filmy, są w 5.1..
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach