Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lokers91

denon avr 3806

Recommended Posts

Witam!
Ostatnio kupiłem w dobrej cenie swój pierwszy amplituner denon avr 3806 i nie moge podłaczyć go do laptopa przez hdmi. Jestem laikiem w tych sprawach wiec moje pytanie czy wg da sie go podłączyć z lapkiem poprzez HDMI czy problemu doszukiwać sie w ustawieniach laptopa czy moze amplitunera?? Ma ktoś może instrukcje polska do tego modelu?? (chyba jak na pierwszy ampli to ten ma za duzo opcji).
z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam

A jak go podłączyłeś? pod co i co chcesz uzyskać?

Jeśli obraz z dźwiękiem, to HDMI monitor podłączasz do tv lub projektora kablem hdmi, zaś pod jedno z wejść (IN) podpinasz laptopa. Obraz powinien się pojawić przy wyborze ścieżki np HDMI 1 (jeśli pod 1 je podłączyłeś) Wówczas powinieneś mieć obraz w tv i dźwięk na kolumnach.

Jaki masz system w laptopie? W nowszych automatycznie powinno wykryć połączenie i je ustawić jako priorytet.

Można spróbować po podłączeniu najpierw włączyć amplituner, zaś potem laptopa.

Jeśli tak się nie dzieje, wejdź w ustawienia ekran potem ewentualnie dźwięk i tam wybierz źródło jako Denon. Powinno się pojawić w opcjach do wyboru. Opcje Ekran znajdziesz w panelu sterowania (możliwa podzakładka z lewej strony (połącz z projektorem lub podłącz z monitorem).

Czasami zdarza się, że kabel "trafiony", u znajomych to było dość częste, sam się dziwiłem.

...temat wg mnie powinien trafić do działu "kino domowe"

Chce uzyskać jak najlepsza jakość dźwięku a z racji tego ze amplituner nie posiada usb chciałem podłaczyć tak aby dzwiek z laptopa szedł na kolumny.

Cytat

Witam!