Skocz do zawartości

Kolumny + wzmacniacz +gramofon


Krzysztof2017

Recommended Posts

Z racji tego, że jestem nowym użytkownikiem chciałbym wszystkich serdecznie powitać.

Jestem Krzysztof i kocham muzykę.
I z tego powodu właśnie się tutaj znalazłem. Szukam sprzętu grającego do sypialni i byłbym wdzięczny za wskazanie kierunku, ewentualnie porady co do tego jaki sprzęt konkretnie wybrać.

Kilka przydatnych informacji:
1. Muzyka
Można powiedzieć, że jestem ukierunkowany na cięższe rzeczy (rock/metal) ale słucham również bardzo dużo muzyki filmowej, trochę jazzu, hip-hopu. W zasadzie wszystkiego po trochu za wyjątkiem muzyki elektronicznej/techno


2. Pokój
- wymiary wg. załączonego rysunku
- wysokość pomieszczenia 2,6m
- powierzchnia pokoju: 14,5m2
- podłoga: panele, bez dywanów

3. Co planuję kupić:
- wzmacniacz + odtwarzacz CD
- kolumny - zestaw 2.0
- gramofon

4. Dodatkowe założenia:
- dźwięk ciepły, soczysty
- wszystko nowe, prosto ze sklepu
- jeżeli chodzi o kolorystykę to żona mówi, że ma być czarne ewentualnie białe icon_wink.gif
ech, wszystko widzi tylko w dwóch kolorach icon_wink.gif

5. Budżet:
5500-6000zł
wstępnie przyjąłem następujące założenie:
wzmacniacz + odtwarzacz CD 2000zł
kolumny 2500-3000zł
gramofon 1000zł
czy założenia, które poczyniłem przy takim budżecie są sensowne?

6. Co wybrałam:
- wzmacniacz + odtwarzacz
http://www.hifistation.pl/pl/p/Denon-PMA-7...-DCD-720AE/6285
- kolumny
https://mediamarkt.pl/rtv-i-telewizory/kolu...bl-es-80-czarny
https://mediamarkt.pl/rtv-i-telewizory/kolu...bl-es-90-czarny
Czy warto dopłacać za 90tkę?
https://mediamarkt.pl/rtv-i-telewizory/kolumna-yamaha-ns-555

- gramofon
https://mediamarkt.pl/rtv-i-telewizory/gram...p-200usb-czarny

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam

audio.pdf

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.
Rysunek bardzo ładny. Ale pokaż na nim gdzie chcesz postawić kolumny. Podaj odległości od ścian tylnej i bocznych, ew. od mebli obok.