Skocz do zawartości

Kino domowe 2.500-3.000zł


kacperr

Recommended Posts


Na początek chciałbym się przywitać, bo jestem nowy na forum.

Poszukuję kina domowego do salonu. Budżet to 2500zł, max 3000.
Od razu dodam, że jestem laikiem i nie mam bladego pojęcia co wybrać, ani od czego zacząć.

Salon ma 24m2
Kino będzie używane w 99% do filmów.
Nie jestem jakimś wyjadaczem, wszak przez ostatnie 10lat używałem Genius'ów 5.1, jednak dobry film to moja pasja. Więc czas na coś odrobinę lepszego. Wiem, że nie będzie cudów, jednak jakiś skok jakościowy chyba uzyskam.

Czego potrzebuję:
Głośniki 5.1 + odtwarzacz dvd

Będzie to grało z telewizorem Panasonic 48" AS640.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Czego potrzebuję:
Głośniki 5.1 + odtwarzacz dvd


Amplituner masz , jaki ?
Zacznij od tego co chcesz i od gustu brzmieniowego, wyposażenia zestawu.
Skok będzie, duży, komputerowe głośniki do klasycznych kolumn to jak porównanie rikszy do auta, inny świat.
http://forum.audio.com.pl/index.php?s=&...st&p=158643
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Cytat

Czego potrzebuję:
Głośniki 5.1 + odtwarzacz dvd


Amplituner masz , jaki ?
Zacznij od tego co chcesz i od gustu brzmieniowego, wyposażenia zestawu.
Skok będzie komputerowe głośniki do klasycznych kolumn to jak porównanie rikszy do auta.
http://forum.audio.com.pl/index.php?s=&...st&p=158643


Nie mam amplitunera icon_smile.gif
Wiem, że będzie skok. Can't wait!

Temat widziałem, 4300zł jak tam pisze na zestaw jednak nie dam. Przesada dla mnie.

Co do gustu, ciężko mi cokolwiek powiedzieć, lubię obejrzeć film z fajnymi efektami, jakiś horror np icon_smile.gif

Wyposażenie więc: Amplituner, głośniki 5.1, odtwarzacz dvd.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto szukać zatem 2-3 letniego amplitunera kinowego z drugiej ręki , raz że kupisz za pół ceny, to może załapiesz się na sporo lepszy model niż podstawowy( bo to nie gra).
Lub używane kolumny, lub subwoofer.