Skocz do zawartości

Stereo FM + PC + TV


Jazon

Recommended Posts

Szanowni Koledzy,

większość z Was jest pewnie znawcami w temacie, ja jestem laikiem. Bardzo podoba mi się strona Audio, ponieważ można znaleźć tu wiele cennych i interesujących opisów, recenzji, etc.
Od jakiegoś czasu zmagam się z tematem zakupu sprzętu do domu. Ponieważ mieszkam w bloku, nie chciałbym wydawać pieniędzy na duże kolumny, których mocy nigdy nie wykorzystam. Raczej chodzi o poranne posłuchanie radio, okazjonalne posłuchanie muzyki albo podłączenie TV w celu lepszego dźwięku. Krótko mówiąc poszukuję czegoś w stylu minisystem + Radio FM + wyjście na TV oraz możliwość zdalnego podłączenia kompa względnie smartfona (nie iPhone). Idealnym rozwiązaniem byłoby jeszcze łącze bluetooth, które pozwoliłoby połączyć głośniki w łazience i kuchni, ale jest to już sprawa opcjonalna i mniej priorytetowa. Większość sprzętu recenzowanego na stronach Audio ma niestety zawsze tylko część funkcji. Moc nie jest priorytetem, ale jakość dźwięku oraz niskich tonów tak.

Proszę zatem o radę, czy da się znaleźć optymalne rozwiązanie, czyli tak zwany złoty środek, szukając pośród miniwież, czy muszę zabrać się do tego od innej strony. Mam budżet ok 5 000 PLN.

Dziękuję!

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Czytając twój post przychodzi mi do głowy elektronika onkyo 8150, Yamaha rn602 lub Pioneer sx30.
Masz bt, masz możliwość zdalnego podłączenia do kompa, jest radio. Klasyczne FM, dab oraz internetowe. Sterowanie że smartfonu w dowolnym miejscu pomieszczenia.

Jeśli chodzi o kolumny to w przypadku podlogowych to proponuję elac debut f6 lub dali zensor 7.
Jeśli kolumny miały by być mniejsze to monitor audio silver 2 lub canto grand studio 16 hz.

Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...