Skocz do zawartości

Używane kino domowe


m.kowalski1304

Recommended Posts

Witam Serdecznie

Panowie- noszę się z zamiarem kupna zestawu do słuchania muzyki przede wszystkim, filmy rzadko.
muzyka 80%, filmy 20 %

1. Pokój 4,5m x 3,5m

2. Muzyka electro house, disco polo

3. Lubię głośno posłuchać muzyki i zależy mi na mocnym basie.

Myślałem., żeby wydać jakieś 2000zł na zestaw stereo, ale zauważyłem, że na olx mozna dość tanio nabyć używany zestaw.
Jestem laikiem w tym temacie, więc pomyślałem, że pierwszy zestaw może być uzywany, a za jakiś rok kupię coś lepszego.

Tutaj moje propozycje. Proszę o wasze opinie, czy w ogóle warto myśleć o czymś takim, czy to strata kasy?
https://www.olx.pl/oferta/kino-domowe-yamah...html#e3469cfd39

https://www.olx.pl/oferta/kino-domowe-CID99...html#5e37ab59ab

https://www.olx.pl/oferta/kino-domowe-sony-...html#5e37ab59ab

https://www.olx.pl/oferta/kino-domowe-yamah...html#87e825f64d

https://www.olx.pl/oferta/kino-domowe-pione...html#87e825f64d

Proszę o Waszą pomoc. Czy któreś z tych propozycji jest warte zainteresowania?
Dodam, że dotychczas nie mam żadnego sprzętu, więc nie znam się na tym, ale kocham muzykę i chciałbym zacząć swoją przygodę z audio, ale małymi kroczkami icon_smile.gif

Z Góry dziękuję za pomoc.



Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach