Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Tomek1777

Apple TV do odtwarzania muzyki?

Witam

Jako laik wracający po 10 latach do budowania swojego systemy audio proszę o poradę. Chciałbym w możliwie najtańszy ale też skuteczny sposób korzystać i sterować z poziomu Ipad Air2 z serwisu Tidal, Spotify.. wpadłem na coś takiego jak Apple TV. Sygnał w formie cyfrowej byłby podany do CA DacMagic 100. Czy to urządzenie (Apple TV) umożliwi rownież strumieniowanie muzyki z komputera , dysku zewnetrznego tzn czy z poziomu IPada będę widział inne źródła oprócz serwisów streemujacych? Jak z jakością dźwięku z takiego zestawu? Obecnie korzystam z laptopa podpiętego pod Daca kabelkiem ale wkrótce będę musiał zawieźć go do pracy i pozostanę bez dostępu do sieci icon_sad.gif
0

Możesz kupić netbooka za 600 zł który lepiej śe do tego sprawdzi.
Google Chrome cast audio za 169 zl.
Nie wiem jaka funkcjonalnością ma aplle TV
0

Napisano (edytowany)

Jeszcze raz . Ponieważ jestem w temacie zielony. Mam już IPada i głównie chce jego używać do Spotyfi lub Tidal. W perspektywie tez korzystanie z dysku komputera . Mam DacMagic 100 który nie ma opcji łącznością bezprzewodowej ( tak mi sie przynajmniej wydaje) . Pozostaje kabelek cyfrowy. W. Którym kierunku iść. Zmienić Dac na coś lepszego , streamer ? Czy kupić Apple TV czytałem że nie wart inwestować w 4, 3 spokojnie wystarczy.. Proszę o porady.

Jeszcze jak działa w praktyce to Google Chrome Cast , to jest streamer czy tylko rodzaj pilota do przeglądarki Chrome ? Edytowano przez RoRo
Odpowiadając na post bezpośrednio po nim - nie ma sensu cytować go w całości.
0

To jest streamer i właśnie w tym kierunku bym poszedł
Tani i dobry
0

Cytat

To jest streamer i właśnie w tym kierunku bym poszedł
Tani i dobry

Co prawda nie miałem dużo czasu żeby wgłębić się w temat ale kilka pytań na podstawie przeczytanych informacji.
Tak wiec Chromecast wspiera już zdaje się Tidala. Kolejna sprawa to kabelek minijack/optyk toslink. Czy warto