Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
pawelmk1

Proszę o pomoc znajacych się w temacie dobor amplitunera.

Witam wszystkich forumowiczów,

Posiadam zestaw głośników Firmy Jamo studio 628 hcs - 2 kolumny , dwa głośniki , głośnik centralny plus subwoofer jamo j12.
wszystkie głośnik sąi 6 ohms 5 kolumn i mocy 540w rms , subwoffer 200w rms.

Szukam amplitunera do napędzenia tego zestawu głośników i suba.

Interesują mnie 3 mode amplitunerów :

yamaha rx-v681

denon avr-x2300w

pioneer vsx-1131

Sprzęt w większości bedzie gał muzykę klubową zależy mi na mocnym i miękkim basie, bedzie tez wykorzystywany jako kino domowe do telewizji i oglądania filmów,

Jestem zielony w temacie bardzo proszę o opinie amplitunerow jakie polecacie z tych trzech modeli , może z jakimiś mieliście styczność za każda podpowiedz pomoc będę bardzo wdzięczny,

Z góry dziekuje i pozdrawiam.

Pawelmk1

Czasami trzeba się wykazać cierpliwością – to nie jest „infolinia 24h” tylko grono osób, które na Forum usiłują pomóc innym w swoim wolnym czasie!

Niewątpliwie każdy z tych modeli da sobie radę jeśli chodzi o właściwe napędzenie tych kolumn. Oraz będą wyższej klasy niż Twoje kolumny.
Yamaha już parę lat temu straciła swoją ostrość, a z JAMO całkiem ładnie się zgrywa.
Ale pewnie Koledzy z "Branży" będą mogli jutro coś więcej powiedzieć na ten temat, bo mają te amplitunery w swojej ofercie.

Na jakiej powierzchni to ma grać?

Pozdrawiam
PS. A jak już jesteśmy przy mocy - to kolumny frontowe mają 150W/240W (ciągła / chwilowa)

Biorąc pod uwagę jaki dzwięk reprezentują te Jamo to polecam wyłącznie Denona X2300.
Z Pioneerem, Yamaha i Onkyo będzie jazgot. Tu koniecznie musi być amplituner o jak najbardziej cofniętych sopranach.

Pozostaje do dyspozycji.

Panowie wielkie dzięki za porady, opisze dalej swoja sytuacje:

Powierzchnia do grania około 40m2

zastanawiam się jeszcze nad zestawem głośników..
Byłem już prawie zdecydowany nad systemem 5.0 jamo 628 plus sub j12