Skocz do zawartości

Zestaw stereo do około 4 tys


kastorr

Recommended Posts

Czołem, nie będę oryginalny i posłużę się waszym wzorem

1) Ile pieniędzy możemy przeznaczyć na sprzęt? Musimy to określić - może to być konkretna kwota, jak również zakres od-do.

Generalnie moje max to 5tys. chociaż wolałbym się do tej kwoty nie zbliżać bo będę spał na kanapie, razem z głośnikami. Najlepiej jakby udało się rozłożyć na jakieś raty, generalnie mam gotówkę ale jak się da to preferuje 10x0% czy 20x% icon_smile.gif

2) Czy sprzęt ma być nowy, czy używany.

Zdecydowanie nowy, za rok generalny remont salon będzie przechodził i chciałbym nowy sprzęt. Nowy, kropka.

3) Czy chcemy sprzęt stereo, kino domowe czy sprzęt analogowy?

Stereo 2.1 czy tam 2.0 nie znam się dokładnie. Mam stary system 5.1 samsunga (dostałem od teścia icon_eek.gif , pewnie dlatego się do niczego nie nadaje icon_biggrin.gif ) No ale darowanemu koniowi, się ... no wiecie, podłączyłem - przy filmach jako tako ale muzyka - ble. Do tego te kable, wystarczy 2.1.

4) Jaki jest sprzęt towarzyszący

Szukam całego zestawu amplitunera z głośnikami. Na oku na razie mam dwa modele:
Amplitunerów:
ONKYO TX-8150
Yamaha RN-402D

Co do głośników to mam na oku:
STX Electrino 250,
Bowers & Wilkins 686 S2
indiana line nota 550


5) Jaka jest powierzchnia pokoju?

Pokój ma 24m2 530x440 [cm] Na dłuższej ścianie na środku jest telewizor, po remoncie też tak będzie na przeciwko stolik i kanapa. Reszta to półka na książki ale ma tam być w przyszłości stół jadalniany...

6) Jakiej muzyki słuchamy?

Mam dość zróżnicowany gust muzyczny, lubię muzykę elektroniczną ale też dobre kawałki jazzu. Często jak coś czytam to słucham muzyki klasycznej w tle. Z elektronicznej to jakiś house czy trance, z wokalem. Nie przepadam za to za rockiem, może oprócz starych polskich kawałków.