Skocz do zawartości

Kino domowe


Bercik999999

Recommended Posts

Witam drogich forumowiczów   . Piszę  do was w sprawie kina domowego . Potrzebuję sprzętu w przedziale cenowym 500-1500 zł.  Mój  pokój  ma wymiary 5x5,5 m średniej  wielkości  pokój goscinny . Sprzęt  będzie używany do tv Philips 55PUS7101 oraz do pc ( zamierzam dokupić  do niego kartę  dźwiękową ) . Lubię posłuchać muzyki ale nie podchodzę  do tego jakości  jakoś  rygorystycznie.  Chciałbym  kupić umiarkowany zestaw w przystępnej cenie . Ogólnie w temacie kina domowego jestem kompletnie zielony.  Czy moglibyście mi pomóc  ? Jeśli  o czymś zapomniałem to napiszcie a odpiszę bo niewiem co jeszcze potrzeba do wybrania odpowiedniego sprzętu 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z całym szacunkiem kolego, ale w tym budżecie to ciężko nawet o sprzęt używany  podstawowej klasy. 1500 zł to nawet zbyt mało na chociaż przyzwoity nowy amplituner (nawet nie wiem czy najtańszy wśród firm już markowych się znajdzie). A gdzie tu jeszcze 5 kolumn i sub ? Proponowałbym odłożyć zakup nawet o rok i postarać się coś dozbierać. Za 500 zł to kupisz dość niskiej klasy okablowanie do kina domowego (kable głośnikowe, optyczne, HDMI, ..i może starczy na coaxial). 27 m2 to dość duża powierzchnia do nagłośnienia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra . Poczytałem  trochę Wasze posty ,  opinie i porady na tym forum . Powiem krótko.  Porwałem  się  z kosą na słońce  .  To tak jagbym chciał kupić Passata 2.5 tdi w cenie seicento.  Odłożę  jeszcze kilka tysięcy na to kino i wrócimy  do tej rozmowy.  

 

Pozdrawiam wszystkich

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie bym sugerował. Ja na swój zestaw skrupulatnie kasę odkładałem około roku czasu, w sumie dalej to robię, bo zawsze czegoś brakuje. Nie, że od razu musisz wydać 10 000 zł, ale w/w budżet niestety jest zbyt mały, a dźwięk z Creative zadowolić nie może.