Skocz do zawartości

zestaw stereo do ok. 2000


gamcoder

Recommended Posts

Witajcie,

planuję zakup sprzętu grającego do muzyki, a przy okazji TV i playstation. Początkowo myślałem o kolumienkach solo 7c za 650 zł, ale trafiłem na forum i zobaczyłem, że znacznie lepiej wybrać wzmacniacz/amplituner i kolumny. Tak więc zwracam się do Was z prośbą w wyborze - jestem zupełnie zielony w tym temacie.

1) Ile pieniędzy możemy przeznaczyć na sprzęt?
~2000 zł

2) Czy sprzęt ma być nowy, czy używany.
używany

3) Czy chcemy sprzęt stereo, kino domowe czy sprzęt analogowy (gramofony, lampy), bo od tego zależy m.in. dobór działu.
stereo

4) Jaki jest sprzęt towarzyszący
* TV PANASONIC TH-42PV80PA
* Playstation 4

5) Jaka jest powierzchnia pokoju?
20m2 (5 x 4); kamienica

6) Jakiej muzyki słuchamy:
różnie, bo różne osoby będą używać...

7) Czy to ma być jednorazowy zakup na kilka lat, czy też będziemy stopniowo rozbudowywali zestaw?
Raczej jednorazowy zakup na kilka lat

8 ) Jakich funkcji oczekujemy od sprzętu, pod co będzie podłączony
Priorytet to muzyka, ale będzie służył także do filmów oraz gier z playstation. Myślałem, aby muzyka była odtwarzana z pendrive w formacie flac oraz z spotify z TV lub playstation. Byłoby super, gdyby dało się w przypadku pendrive sterować zdalnie z tabletu lub smartfona (nie wiem czy w tym budżecie znajdzie się sieciowy wzmacniacz?).

Załączam rzut pokoju - jak widać ustawienie TV jest niezbyt korzystne i nie uda się zrobić trójkąta równobocznego. Niestety nie ma opcji przemeblowania.

Z góry dziękuję za pomoc.

pokoj-audio.png.3feb7d8011c58c958ad38c7b8c4cc7dc.png

Edytowano przez gamcoder
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Rozumiem, że problem z ustawieniem? Czy w tym przypadku warto kupować coś za 2000 zł czy pójść w "pierdziawki" typu solo 7c?

Może doprecyzuję z tą muzyką. Głównie: jazz, funk, blues, lekki rock (U2).