Skocz do zawartości

YAMAHA R-N402D czy Pioneer SX-N30 + kolumny


Hilti

Recommended Posts

Witam,

 To jest mój pierwszy post, w sumie założyłem konto, bo już miesiąc zastanawiam się, i wybrać nie mogę. Na początku chciałem kupić Yamahe rx v481 + kolumny pure acoustics noa 6, ale doszedłem do wniosku, że i tak zestaw ma służyć głównie do słuchania muzyki, więc 5.1 sensu nie ma(czy jednak ma?). Więc upatrzyłem sobie te 2 amplitunery i potrzebuję pomocy w wyborze i doborze do nich kolumn. Czemu te amplitunery? Budżet do 1700zł, obsługa BT i Wi-Fi. Na kolumny chcę wydać również do 1700zł, myślałem nad Tonsil PREMIUM FRONT, czy wcześniej wspomniane PURE ACOUSTICS...nie wiem, nie znam się, dlatego pytam. Dotychczas miałem i dalej mam zestaw Logitecha z5500, kopa to ma:). Gust muzyczny mam w zależności od nastroju, więc czasem lubię posłuchać czegoś z basem, deep house, rnb, a czasem wieczorem posłuchać starych płyt KULTu, czy T-Love. Szukam zestawu NOWEGO, tak więc jeżeli ktoś jest w stanie mi rzetelnie doradzić i posiada taki zestaw na dogodnych warunkach, to by było najlepiej. Pozdrawiam !

Edytowano przez Hilti
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry.

Biorąc pod uwagę Twoje preferencje oraz założony budżet, zwróciłbym Twoją uwagę na amplitunery Yamaha R-N402D, model wyższy Yamaha R-N602, wspomniany Pioneer SX-N30 oraz moim zdaniem bardzo ciekawa opcja Onkyo TX-8150. Każdy z powyższych amplitunerów oferuje bardzo dobre, praktycznie pełne wyposażenie sieciowe, różnice są natomiast słyszalne w brzmieniu. Yamaha najlepiej sprawdzi się w mocniejszych, szybszych gatunkach muzycznych, wyraźniej eksponując skraje pasma. Pioneer i Onkyo to zbliżone brzmieniowo urządzenia, oferujące równiejszy, uniwersalny, analityczny dźwięk.