Skocz do zawartości

Zestaw do 3000


Endy

Recommended Posts

Witam,

poszukuję zestawu wzmacniacz + kolumny podłogowe do 2500-3000 PLN do salonu 25m2 z aneksem kuchennym 7,5m2. Jak najbardziej rozważam zakup sprzętu używanego w tej cenie żeby wskoczyć na nieco wyższą półkę jakościową.

Źródłem dźwięku będzie PC + przyzwoita karta dźwiękowa, a sprzęt ma służyć głównie do słuchania muzyki, ale także do oglądania filmów i/lub grania, przy czym muzyka ma tu zdecydowany priorytet (70-80% czasu)

Jeśli chodzi o rodzaj muzyki, słucham głównie rocka (stoner, psychodelic, progressive) i metalu, lubię dynamikę, soczysty dźwięk i dobry bas (przepraszam, nie znam się na tym aż tak bardzo, żeby fachowo wszystko nazwać...) 

Czy moglibyście doradzić jakie zestawy byłyby w miarę ciekawe w tym budżecie? Przepraszam z góry jeśli czegoś nie ująłem w opisie, chętnie uzupełnię jeśli czegoś brakuje.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

 

 

Edytowano przez Endy
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry.

Jeśli jednak rozważałbyś zakup zestawu fabrycznie nowego, zaproponowałbym Ci konfigurację opartą na wzmacniaczu NAD C326 BEE oraz zestawie kolumn Pylon Audio Pearl 25. To zestaw, który pod względem brzmienia powinien Cię w pełni usatysfakcjonować. 

Zapraszam serdecznie do naszego salonu na odsłuchy, porównania. W przypadku pytań oraz specjalnej oferty cenowej dla forumowicza oczywiście służę pomocą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Wiesz, w tym problem, że szczególnie do metalu trudno znaleźć odpowiednio dobrany zestaw, by grał jak chcesz. Nawet w sporo wyższym budżecie. Dyskutowaliśmy tu na forum z kolegami o podobnych zestawieniach. Na ogół wychodziły kompromisy i to spore.

Zestaw, jaki proponuje Ci branża, jest niezły. Ale raczej przyjemnie, z ociepleniem grający a nie do takiej muzyki.