Skocz do zawartości

ARCAM i Bowers Wilkins


kuredhivaru

Recommended Posts

Witam serdecznie , próbuję znaleźć cierpliwą osobę znającą się na produktach firmy Arcam i Bowers Wilkins , nie znam się na tym , mam wiele obaw , mam wiele pytań i chciałbym dokupić sporo zabawek . Chętnie zdam się na rady rozsądnej osoby - mającą wiedzę techniczną i doświadczenie z tym sprzętem . Jeśli prowadzisz sprzedaż to chętnie zrewanżuję się zakupami u Ciebie . Temat rzeka , chętnie się pouczę i posłucham i coś kupię ,pozdrawiam wszystkich Dominik

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie myślałem , że ktoś będzie zainteresowany moimi pytaniami . Moje pierwsze pytanie dotyczy waszej sugestii o jaki element teraz powinienem poszerzyć mój amplituner i moje kolumny . Myślałem o dvd ale nie wiem czy to słuszny wybór . Tutaj znowu zaczyba się tysiąc problemów z wyborem . Ja sam czytam wszystkie testy i recenzje ale sam nie bardzo umiem wybrać i nie mam doświadczenia . Interesują mnie 4 urządzenia ale które wybrać ? Jak wychwycić podstawowe różnice ? Jak zrobić za i przeciw w odniesieniu do ceny ? W tym chciałem uzyskać waszą pomoc , może ktoś potrafi mi podać najważniejsze różnice i wybrać ? Przechodząc do meritum ARCAM FMJ CDS27 , UPD 411 , DiVA DV 135 i DiVA DV 137 . Pomoże ktoś ? Z góry dziękuję

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Forum słynie z tego, że niesie pomoc innym. 70% tematów na forum są to tematy doradcze. Tobie Kolego wydaje się, że aby Tobie pomóc nie musimy posiadać pewnych informacji. Nam natomiast wieloletnie doświadczenie, nabyte też na tym Forum mówi, że takie informacje są potrzebne, aby rzetelnie doradzić. Nie bez powodu umieszczono w prawym panelu poradnik jak pisać pierwsze posty.
Ponieważ nie chcesz sprostać wymaganiom stawianym początkującym forumowiczom nie otrzymasz, jak wspomniałem rzetelnej odpowiedzi.

Nawiasem mówiąc jest tu wielu Kolegów, którzy znają produkty wymienionych firm. O Kolegach z branży nie wspominając.