Skocz do zawartości

Kolumny do 400zł


LittleJack

Recommended Posts

Witam. Jakiś czas temu kupiłem gramofon Technics SL-D310 oraz wzmacniacz Kenwood KA-5010 i teraz przyszła kolej na ostatnią część zestawu, czyli głośniki. Niestety kompletnie nie znam się na temacie, więc zwracam się z prośbą o pomoc do forumowiczów. :D Czy moglibyście polecić jakieś małe kolumny do 400zł? Nie muszą być nowe. Z góry dziękuję za wszelką pomoc! :10_wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach


LittleJack,
Przede wszystkim napisz więcej czego potrzebujesz (dla użytkowników zalogowanych - poniżej w mojej stopce masz link do "Pierwszych postów" i informacje, co powinno się znaleźć przy rozpoczynaniu nowego wątku).

Jaką masz powierzchnie pokoju - bo przede wszystkim nie powinno się wstawiać dużych kolumn podłogowych do małego pokoju.
Co prawda napisałeś "małe kolumny", ale to nie wyjaśnia wszystkiego.

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo dobrze brzmiących monitorów, kolumn podstawkowych ma impedancję 4 Ohm. Zwróć uwagę jakie kolumny obsługuje Twój wzmacniacz. Zazwyczaj taka informacja jest podana z tyłu na obudowie wzmacniacza.

Uzupełnij swój post proszę o czym wspominał też kolega Roro, bo dużo brakuje, a jest to niezbędne by Ci pomóc. Na stronie głównej w prawym górnym rogu znajdziesz odnośnik - jak piszemy pierwsze posty na forum.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi, mam nadzieję, że tym razem niczego nie pominę! :10_wink:

 

12 godzin temu, RoRo napisał:

Jaką masz powierzchnie pokoju - bo przede wszystkim nie powinno się wstawiać dużych kolumn podłogowych do małego pokoju.

Mam mały pokój, około 11m2. Chodzi mi o małe kolumny podstawkowe do postawienia na blat.

 

11 godzin temu, 1Ender napisał:

Zwróć uwagę jakie kolumny obsługuje Twój wzmacniacz. Zazwyczaj taka informacja jest podana z tyłu na obudowie wzmacniacza.

Z tyłu wzmacniacza podana jest impedancja od 4 do 16 Ohm.

Link do komentarza