Skocz do zawartości

Zestaw do 10 tys. zł


Filip Macikowski

Recommended Posts

Witam.

Standardowa formułka:
* pomocy
* nie znam się
* potrzebuję zestawu 5.1 lub X.Y.Z - jeśli polecacie inne
* zestaw ma służyć do oglądania filmów 4k oraz słuchania muzyki
* budżet nie gra roli. Nie chcę wydawać 100 tys. zł jeśli nie zauważę różnicy w dźwięku przy zestawie za 3 tys. zł. Szukam sprzętu optymalnego
* aktualnie posiadam zestaw 2.1 Philips AS680C podłączony do komputera, po wybudowaniu mieszkania z sąsiadem po boku i na dole - pragnę zakupić duży telewizor i satysfakcjonujące kino domowe
* czy znam się na dźwięku? czy wiem co lubię? Niestety... wiem tylko tyle, że lubię jakość kinową, dźwięk przestrzenny i jakość dźwięku płynącej ze słuchawek "Xiaomi Mi Capsule". Zakładam więc, że jestem typowym Sebkiem Kowalskim ds. jakości dźwiekowej
* przeglądałem rankingi "top X" i niestety każdy pokazuje co innego, a jak nie wiem co dla takiego Sebka jak ja będzie "dobre" i gdzie mogłaby ewentualnie leżeć granica słyszalnej poprawy jakości dźwięku przy dopłacie X zł. Jeżeli jakość ma być "troszeczkę lepsza", za co zapłacić miałbym 2x tyle co za "dobrą" jakość, to pozostanę przy "dobrej" i ew. w przyszłości zastanowię się nad wyższymi półkami cenowymi. 
Jeżeli jednak jakość jest znacznie lepsza i nawet ja to odczuję - wydam nawet 2,5x tyle, cholera 5x tyle!! 
* preferowałbym głośniki zawieszone na ścianach, jeżeli jednak ich jakość znacznie odbiega od głośników stojących na podłodze - proszę mnie doedukować (znalazłem podzielne opinie i 0 uzasadnienia oraz przykładów). 
* salon z tv ma 25m2 nie licząc przybudowanej kuchni - schemat z wymiarami w załączniku

Domniemywam, że jest to kwestia indywidualna i że najlepiej by było, jakbym przetestował kilka kin domowych, jednakże nie jest to aktualnie możliwe.

Proszę o porady.


Dziękuję!

lalalalalal.png

Edytowano przez Filip Macikowski
dodatkowy 2 podpunkty
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry.