Skocz do zawartości

Jakie kino domowe(3,5 tyś) do kwadrartu 16m2


Daniel Klocek

Recommended Posts

Witam Serdecznie! Jako, że kompletnie nie znam się na kinach domowych, to postanowiłem napisać na forum. Mam tv 65"  w kwadratowym pokoju 4 x 4m i potrzebuje dobrać do tego nowy zestaw  kina domowego z amplituderem 5.1, bądź 5.0 ( a z czasem dokupię subwoofer). Dodam, że dwie tylne kolumny muszą być małych rozmiarów, bo będę je wieszać na ścianie. Zestaw będzie wykorzystywany w 100% do filmów (głównie z netflixa, showmax itp.). Czego oczekuję? Czystego dźwięku z wyczuwalnym efektem surround i mięsistego, ale nie przesadzonego basu. Nie oczekuję opadu szczęki, ale jakieś małe wow by się przydało.   Dodam, że ojciec u siebie w salonie ma zestaw kina domowego z yamahy 5.1 i efekt jest powalający. Natomiast nie pamiętam jakie modele. Będę wdzięczny jeśli ktoś mi doradzi ;) 

Edytowano przez Daniel Klocek
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zestaw typowo do kina domowego, zbuduj go na bazie amplitunera Onkyo TX-NR656 lub bliźniaczego Pioneer VSX-932. To nowoczesne, dobrze wyposażone amplitunery, które idealnie sprawdzą się w systemach kina domowego.

Kwestia kolumn - jeśli możesz pozostawić trochę wolnej przestrzeni po bokach kolumn i lubisz mocne i dynamiczne brzmienie, spójrz na Jamo S626 HCS. Dobra opcją będzie także zestaw Wilson Raptor 5 Set oraz trochę droższy, ale warty przemyślenia Polk Audio T531.

W sprawie wyceny jestem do dyspozycji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach