Skocz do zawartości

Głośniki


Dygo

Recommended Posts

Witam! Zamierzam kupić głośniki do 500 zł, ale nie znam się na tym i chciałbym, żebyście pomogli mi coś wybrać. Głośniki głównie będą służyć do muzyki i najczęściej będzie to rap. Będę z nich korzystać w pokoju ok. 4 x 2.5, więc najbardziej zależy mi na jakości dźwięku.

1. Wybrać 2.1, 2.0 czy 5.1 i dlaczego?

2. Podeślijcie głośniki warte uwagi.

Z góry dziękuję.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj najpierw jakie informacje powinny się znaleźć przy rozpoczynaniu nowego wątku (poniżej masz link do "Pierwszych postów"), a poza tym - to szukasz kolumn, a nie głośników (głośnik jest częścią składową kolumny). Napisałeś swój post bardzo niedbale i bez podania koniecznych informacji (choćby jaki masz wzmacniacz/amplituner). Poza tym skorzystaj z wyszukiwarki na Forum i

A czy wybrać 2 kolumny czy 5 - to przy takiej kwocie jaką masz, to raczej 2 kolumny. Bo kupując 5 w tej cenie będą po prostu kiepskie...

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@RoRo kolega ma chyba na myśli głośniki - kolumienki do komputera - to raczej nie ten dział.

PS. A jeżeli chcesz klasyczne stereo to pytanie z czego ma iść dźwięk, czyli co będzie źródłem (Tuner, CD, Komputer) ? I powiem Ci że na Stereo to trochę mało. Na aktywne kolumienki do komputera powinno wystarczyć. Nie wiemy co masz ze sprzętu, na tym etapie trudno Ci coś rozsądnego doradzić. Dlatego zapoznaj się z tematem jak pisać pierwsze posty i uzupełnij informacje.

Pozdrawiam

Edytowano przez 1Ender
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.