Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
cinek1987cinek

Yamaha R-N602 i Spotify - rozłączanie.

Recommended Posts

Witam.

Mam Yamahę R-N602 od niedawna. Wersja softu 1.25 po aktualizacji.

Co jakiś czas zrywa mi połączenie ze Spotify Connect.

Amplituner połączony kablem RJ z routerem.

Aplikacja MusicCast na smartfonie działa.

Czytałem o problemach z Tidal...

Ktoś coś ?

 

Z góry dzięki.

Marcin.

 

 

Wysłane z mojego HUAWEI CAN-L11 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Również mam ten model Yamahy i korzystam ze Spotify, jeszcze nie zdarzyło mi się by rozłączyło, połączenie mam po wifi.

Próbowałeś reset routera? Albo połączyć po wifi?

A po jakim czasie Ci zrywa połączenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie, bo u mnie Spotify działa nawet gdy wyłączę aplikację.

To mi wygląda jakby router jakoś usypiał lub resetował połączenie z Yamahą.

Może spróbuj się zalogować do routera i zobacz czy nie możesz sprawdzić jakiejś historii połączeń lub coś takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat spotify connect działa najlepiej i najstabilniej na tym modelu. Obecnie mam spotify premium, TIDAL hifi oraz deezer premium. Zdecydowanie spotify connect wygrywa pod każdym względem oprócz jakości dźwięku na rzecz TIDAL hifi. Na 90% wina rutera/ustawień sieci/dostawcy internetu. Jest mała szansa ze masz wadliwy model yamahy, ale to bardzo mała szansa.

to prawda co do tidala - robiłem sylwestra u siebie. Grałem z tidala ale musiałem się przełączyć na spotify po dwóch zwiechach. Restart yamahy pomaga, ale jak są goście to wiocha... przełączyłem na spotify i do samego rana ani jednego przycięcia. 

Tidal po prostu ma niedopracowaną aplikację wewnątrz musiccastu - działa wolno i niestabilnie. 

Deezer działa lepiej (stabilniej) i nieco szybciej od tidala. 

Ps. Mam połączenie kablowe poprzez switcha do rutera/modemu. Nie korzystam z wifi w rn602. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info.
Mam Spotify Premium i nic innego nie chcę :)
Odłączyłem przewód sieciowy. I po WIFI grało ok. 2h. Ale jeszcze protestuje.
Miałem jednocześnie kabel sieciowy i WIFI, może coś przez to wariowało.

Wysłane z mojego HUAWEI CAN-L11 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to kiedys miałem pianocrafta i też miałem problem z siecią, już nie pamiętam czy to było konkretnie na spotify czy na radio internetowym, ale jak już zerwało to musiałem robić restart routera. Dość często. Być może to była wina zasięgu jako że router stał na drugim końcu mieszkania.

Teraz mam Arcam Rplay i stoi już bliżej routera. Tidal mi się często zrywał ale ostatnio tego nie robi. W sumie to nie wiem do końca czy to wina tidala czy sieci. Czasem rozwiązaniem problemu jest zainstalowanie na tablet WiFi Analyzer i sprawdzenie na którym kanale jest najmniejsze zatłoczenie sieci, a potem w routerze ustawiasz ten kanał na sztywno. Warto sprawdzić.
 

 

Edytowano przez slawas2001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obczaje na spokojnie działanie SPOTIFY przez WIFI i zobaczymy. Jak coś będzie nie tak, to faktycznie zobaczę ustawienia routera.

Amplituner leży generalnie przy routerze.

 

 

A tak przy okazji. Czy na amplitunerze Wam pokazuje tytuły że Spotify ?

U mnie tylko napis SPOTIFY jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, cinek1987cinek napisał:

Obczaje na spokojnie działanie SPOTIFY przez WIFI i zobaczymy. Jak coś będzie nie tak, to faktycznie zobaczę ustawienia routera.

Amplituner leży generalnie przy routerze.

 

 

A tak przy okazji. Czy na amplitunerze Wam pokazuje tytuły że Spotify ?

U mnie tylko napis SPOTIFY jest.

Wyłącz wifi i podłącz przez sam kabel. 

 

Nie pokazuje tytułów. Tytuły pokazuje z tego co zauważyłem tylko przez Airplay 

Edytowano przez voytaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temat rozwiązany.

Miałem jednocześnie podpięty kabel do routera i sieć WIFI skonfigurowaną... choć nie wiem jakim cudem :P

Odpiąłem na razie kabel. Teraz połączenie tylko przez WIFI. I jest OK :)

Śmiga aż miło :)

Dzięki Panowie za rady i odzew :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×