Skocz do zawartości
cinek1987cinek

Yamaha R-N602 i Spotify - rozłączanie.

Recommended Posts

2 godziny temu, S4Home napisał:

Przestaje grać po którymś kawałku? Nie zrywa Ci połączenia w trakcie?

Tak?

To jest to kwestia ustawienia. Korzystasz z natywnej apki spotify?

Przestaje grać po różnym czasie. Nie zrywa połączenia. Bywa, że po prostu muszę wziąć do ręki telefon (czy też tablet) i po prostu kliknąć jeszcze raz PLAY.

Natywnej..w sensie pod Androida (tak). Jeśli znasz sposób na zmianę ustawień - to...please help :) bo jestem trochę połamany tym sprzętem. Zacząłem słuchać muzy tylko na płytach CD :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc tak.

Mam nowy router od Vectry (super hiper... bla bla :) ).

I niestety jest ten sam problem. Ale ostatnio wyglądało to tak i na starym.

Po restarcie Yamahy łączę się ze Spotify i gra i już będzie się łączył... Na noc zostawiam muzę i Yamaszka wyłącza się po godzince z wciśniętym przyciskiem POWER.

Wstaję rano, włączam z pilota. Próbuje się połączyć  i ni uja... Pomaga restart i tak w kółko.

Zauważyłem, że jakbym wyłączył z przycisku na noc i włączył rano Yamahę z przycisku to by się połączył. Tak jakby połączenie się usypiało albo było cały czas zajęte...

Tak to wygląda. W czym problem nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Yamaha R-N 803 D zrywa połaczenie spotify po kablu regularnie co 30 minut ze stoperem w ręku. To dopiero ciekawostka.

Router UPC wymieniony na nowy. Soft aktualny. Spotify premium. Jakieś pomysły ?/?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.01.2018 o 20:49, voytaz napisał:

Akurat spotify connect działa najlepiej i najstabilniej na tym modelu. Obecnie mam spotify premium, TIDAL hifi oraz deezer premium. Zdecydowanie spotify connect wygrywa pod każdym względem oprócz jakości dźwięku na rzecz TIDAL hifi. Na 90% wina rutera/ustawień sieci/dostawcy internetu. Jest mała szansa ze masz wadliwy model yamahy, ale to bardzo mała szansa.

to prawda co do tidala - robiłem sylwestra u siebie. Grałem z tidala ale musiałem się przełączyć na spotify po dwóch zwiechach. Restart yamahy pomaga, ale jak są goście to wiocha... przełączyłem na spotify i do samego rana ani jednego przycięcia. 

Tidal po prostu ma niedopracowaną aplikację wewnątrz musiccastu - działa wolno i niestabilnie. 

Deezer działa lepiej (stabilniej) i nieco szybciej od tidala. 

Ps. Mam połączenie kablowe poprzez switcha do rutera/modemu. Nie korzystam z wifi w rn602. 

Witam

Miałem R-N 602 4 lata i kilka razy tylko problem z Tidal. Nigdy z Deezerem i Spotify. Zamiast aplikacji music cast można zastosować apkę mconnect(do pobrania w sklepiku Play). Ja używałem wersji płatnej więc mogę takową polecić.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, wildner napisał:

Witam Yamaha R-N 803 D zrywa połaczenie spotify po kablu regularnie co 30 minut ze stoperem w ręku. To dopiero ciekawostka.

Router UPC wymieniony na nowy. Soft aktualny. Spotify premium. Jakieś pomysły ?/?

Ale przestaje całkowicie grać? Co widzisz na aplikacji? Bo z tym idealnym 30m to bym stawiał że gdzieś coś jest z softem. Tylko pytanie czy w ampli - byla aktualizacja? Czy ruterze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2020 o 11:56, wildner napisał:

Witam Yamaha R-N 803 D zrywa połaczenie spotify po kablu regularnie co 30 minut ze stoperem w ręku. To dopiero ciekawostka.

Router UPC wymieniony na nowy. Soft aktualny. Spotify premium. Jakieś pomysły ?/?

W Spotify jest funkcja "wyłącznik czasowy". Prawdopodobnie masz ustawiony wyłącznik na 30 min.

 

Capture+_2020-05-14-12-08-32.png

Capture+_2020-05-14-12-11-43.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź jeśli nie jest to włączenie "wyłącznika czasowego" to pozostaje Ci zawieść urządzenie do serwisu Yamahy, w celu sprawdzenia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2020 o 12:05, Johan napisał:

Witam

Miałem R-N 602 4 lata i kilka razy tylko problem z Tidal. Nigdy z Deezerem i Spotify. Zamiast aplikacji music cast można zastosować apkę mconnect(do pobrania w sklepiku Play). Ja używałem wersji płatnej więc mogę takową polecić.

Pozdrawiam

Generalnie to nawet ta aplikacja MusicCast nie jest potrzebna. Wystarczy np. Spotify i powinno to działać. 

Mi się skończyły pomysły. Chyba też kiedyś zawiozę do sklepu Yamaszkę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak zrób niech podłączą u siebie. Jak będzie grać 35 minut to masz rozwiązanie. U nas niestety to częsta sytuacja.

Nawet tutaj na forum widziałem post gdzie użytkownik po pewnym czasie zmienił ruter i napisał problem rozwiązany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przestaje grać i wzmacniacza nie widać w apce. trzeba go wyłączyć i włączyć ponownie wtedy wszytsko wraca do normy na poł godzinki :/

nie jest to ustawinie czasowe w apce. wiec pozostaje serwis

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2020 o 11:56, wildner napisał:

Witam Yamaha R-N 803 D zrywa połaczenie spotify po kablu regularnie co 30 minut ze stoperem w ręku. To dopiero ciekawostka.

Router UPC wymieniony na nowy. Soft aktualny. Spotify premium. Jakieś pomysły ?/?

Witam !!

Ja mam Onkyo  tx-8390 i router Upc. Od kilkunastu dni też mam pewien problem ponieważ apka traci kontakt z amplitunerem i wyskakuje błąd połaczenia i nie ma możliwości nic z tym zrobić , nawet nawiazując nowe płaczenie z netem. Dopiero przeinstalowanie i reset amplitunera przynosi skutek. Najlepsze jest to, że wi-fi działą na samej apce Tidala , i na tv You Tube też bez problemów. Wczoraj robiłem reset amplitunera i pomogło, a dziasiaj tylko reset router i też pomogło. Czary?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.05.2020 o 21:05, Johan napisał:

Wczoraj robiłem reset amplitunera i pomogło, a dziasiaj tylko reset router i też pomogło. Czary?

Nie. To problem z wtyczką Spotify... niestety mam tak samo.

A teraz najlepsze... próbuje się połączyć poprzez smartfona lub laptopa ze Spotify w Yamaszce - i d....a. Nie łączy się. Okej. Włączam MacBooka i poprzez AirPlay odpala od razu i gra bez przerywania... więc ???

Pytanie co z tym zrobić ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Komuś udało się ogarnąć temat Spotify na 602 ? :)

Rozmyślałem wgrać na nowo plik z softem. Jednak dostępny jest tylko ten najnowszy.

Jak to nic nie da to chyba któregoś dnia zawiozę "Jamaszkę" na serwis. Niech sobie kminią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, cinek1987cinek napisał:

Witam.

Komuś udało się ogarnąć temat Spotify na 602 ? :)

Rozmyślałem wgrać na nowo plik z softem. Jednak dostępny jest tylko ten najnowszy.

Jak to nic nie da to chyba któregoś dnia zawiozę "Jamaszkę" na serwis. Niech sobie kminią.

Witaj!

Sprawdziliśmy działanie modelu RN 602 na Spotify i w naszej sieci wszystko działa prawidłowo. Proponujemy Tobie, reset fabryczny urządzenia oraz reset routera. Jeżeli te zabiegi nie będą do końca skuteczne, skontaktuj się z naszym oficjalnym serwisem w Markach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Witaj!

Sprawdziliśmy działanie modelu RN 602 na Spotify i w naszej sieci wszystko działa prawidłowo. Proponujemy Tobie, reset fabryczny urządzenia oraz reset routera. Jeżeli te zabiegi nie będą do końca skuteczne, skontaktuj się z naszym oficjalnym serwisem w Markach.

Dzięki za odp.

Router napewno jest ok, bo mam teraz inny i jest to samo.

Spróbuje reset fabryczny i zobzczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2020 o 08:14, S4Home napisał:

U nas też Spotify gra na 602

No dobra jestem po resecie do ustawień fabrycznych.

Więc mam pytanie. Jak to powinno działać...🤔

Po uruchomieniu amplitunera z przycisku POWER (podłączenie kablem do routera) aplikacje na tel i laptopie widzą Yamahę i się łączą bez problemu. I to już działa. Wyłączam pilotem i włączam i przełącza się Spotify bez problemu. Jednak gdybym po uruchomieniu zwlekał z połączeniem... np. chciał włączyć Spotify po pół godziny od uruchomienia

to cały czas miałbym na tel. "Łączenie"  a po jakimś czasie znikł by amplituner w opcjach. I to samo mam gdy włączam go tylko z pilota na drugi dzień a na noc wyłączam listwę (czyli Yamaha włączona cały czas z przycisku). Aplikacja widzi go w sieci i cały czas "Łaczenie"... Restart z przycisku i po uruchomieniu się łączy.

To tak jakby karta sieciowa była zajęta cały czas albo jakby się połączenie "zamrażało". Dziwne to. Czy to tak ma działać ???  Bo już sam nie wiem.

Na serwis (Wrocław) dopiero mogę go oddać po nowym roku więc...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się do tematu Spotify.

Posiadam R-N602. Do niedawna Spotify działało mi bez problemu. Posiadam konto Premium. Do sieci podłączony zwykły komputer oraz komórka (no i oczywiście R-N602). Od niedawna na aplikacjach przy próbie podłączenia do R-N602 komunikat "Nie można w tym momencie włączyć odtwarzania". Nic nie zmieniałem w ustawieniach 😞Screenshot_20200909-000304_Spotify.thumb.jpg.8b1a1948d474e5b9749a616bb8687205.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Była jakas aktualizacja dla waszych RN 602? Bo ja sprawdzam właśnie i na innym modelu Yamahy śmiga bez problemu.

Albo to znowu problemy z dostawca internetu jednak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze w opcjach routera listę połączonych urządzeń - nie wiem jaki masz, ale do prawie każdego można się dostać po odpowiednim adresie w przeglądarce. Google Ci podpowie jaki adres. Prawdopodobnie Twoją Yamaszkę wywala z sieci wew. i dlatego Spotify jej nie widzi. Sprawdź po tych 30 minutach czy jest liście urządzeń (zakładam, że skoro masz podpięcie po kablu, to powinna być cały czas widoczna, ale sprawdzić nie zaszkodzi). Możesz też rozdzielić w ustawieniach routera sieci 2.4GHz i 5GHz, np. dopisując w nazwie do tej szybszej "_5G". Po kablu to nie ma znaczenia, ale Yamaha powinna podać Ci info że jest połączona z siecią o nazwie bez "_5G". Następnie spróbuj się połączyć na telefonie zarówno z siecią 2.4GHz jak i z 5Ghz. Powinieneś mieć dostęp do Yamahy niezależnie którą sieć wybierzesz (o ile Yamaha jest podpięta po kablu). Jeśli rozdzielenie sieci nie ujawni jakiegoś problemu, to spróbuj połączyć komputer i Yamahę kablami bezpośrednio idącymi od routera, Jeśli wtedy wywali Yamahę to obstawiam, że to problem karty sieciowej. Aby mieć pewność, że problem nie leży po stronie Spotify, wyczyść pamięć apki na telefonie, odinstalują ją. Wejdź na Spotify przez przeglądarkę a następnie sprawdź status płatności, jeśli jest ok, to wybierz opcję wyloguj z wszystkich urządzeń. Następnie zaloguj się na komputerze i sprawdź, czy problem nadal występuje. 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Utwórz nowe...