Skocz do zawartości

Jaki zestaw głośników do Yamaha rx-v483 ??


Recommended Posts

Witam

Proszę o radę 

Jestem przed zakupem kina domowego i jeśli chodzi o ampli to już się zdecydowałem - bedzie to Yamaha RX-V483.. natomiast jeśli chodzi o zestaw głośników to nie wiem co wybrać.. Nie jestem znawcą tematu, a nie chcę  kupić byle czego

Jakie głośniki polecacie do tego ampli 

Kwota jaką dysponuję to ok. 2000 zł.. Oczywiście jeśli sprzęt będzie tego wart jestem skłonny coś dołożyć ;-)

Chciałbym żeby proponowany sprzęt był nowy

Pokój 8m na 4m z czego 4m na 4m przeznaczone na kino ;-)

Oczywiście proszę o produkty mające najlepszy stosunek jakości do ceny bo budżet niestety nie jest nieograniczony ;-)

Czytałem trochę o STX, TAGA HARMONY, TONSIL.. ale proszę się nie sugerować - powtarzam jestem laikiem 

Proszę o profesjonalną poradę - kino "do wszystkiego".. chciałbym kupić coś na dobrych kilka lat ;-)

Z góry dziękuję za pomoc 

Edytowano przez Łukasz Karolewski
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

musisz podać więcej informacji. Czy będzie to system wykorzystywany przede wszystkim do kina domowego, czy także będziesz odsłuchiwał muzykę. Jeśli muzyka, to jakie zazwyczaj gatunki muzyczne, jakie preferujesz brzmienie (opisz swoimi słowami). Ostatni bardzo ważny temat - dobre kino domowe nie obędzie się bez subwoofera, natomiast budżet 2 tys. zł. lub trochę więcej niestety nie pozwoli na zakup dobrego systemu kolumn 5.1. Moja propozycja to na początek zestaw 5 kolumn, a w przyszłości dokupisz sobie dobry subwoofer.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Dziękuję za zainteresowanie moim tematem.

Kino będzie do wszystkiego czyli tv + filmy z komputera + radio + youtube etc.

Nie jestem zakochany w jednym gatunku - czasem będzię to pop, czasem klasyka a czasem mocniejsze kawałki..

Chciałbym żeby można było usłyszeć różnicę jaką daje taki zestaw w porównaniu z gotowym plastikowym zestawem ;-)