tomaz75 #26 Napisano 21 kwietnia 2018 jeszcze raz ipad na wifi zadnych problemow,tylko jak uruchomie linnkazoo czy na ios czy android to na maline nie gra Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grabbo #27 Napisano 22 kwietnia 2018 Witam u mnie ten sam problem tidal na bluesound node 2 od trzech dni niestety się zacina. Jeśli ktoś znajdzie sposób żeby wróciło do normy to proszę o wpis. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Andrzej Wierus #28 Napisano 22 kwietnia 2018 wyłączyłem wszystko. z drugiej strony niczego w konfiguracji nie zmianiałem, a z dnia na dzień przestało działać Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ebola1972 #29 Napisano 22 kwietnia 2018 Nie mam już pomysłu. Kontrola jednej czynnej aplikacji działa poprawnie bo odpalam aplikację na PC, potem na lte w telefonie i na PC jest rozłączane. Na chwilę wyłączyłem firewall na routerze, bez zmian. Odinstalowałem antywirus w telefonie, próbowałem pobrać starszą wersję tidala z jakiegoś badziewnego mirrora. W efekcie włączyła się jakaś reklama 18+ i jakaś Beata chciała koniecznie przesłać swoje nagie zdjęcia :-D Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Andrzej Wierus #30 Napisano 22 kwietnia 2018 jest słabo. napisałem zgłoszenie do tidala. jak czegoś się dowiem, wrzuce tutaj. jeśli na coś wpadniesz, daj proszę znać Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
S4Home #31 Napisano 23 kwietnia 2018 Niech już Spotify wprowadza ta lepszą jakość bo co tylko słychać to z Tidala jakieś problemy są. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bogusław Kożyczkowski #32 Napisano 23 kwietnia 2018 hmm, w komputerze, gra, na tablecie, gra, w telefonie, gra, o jakich problemach Tidala mówimy? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
S4Home #33 Napisano 23 kwietnia 2018 U ciebie gra. A u paru osób nie. Ewidentnie coś jest na rzeczy. Może jakieś pracę konserwacyjne przeprowadzali w weekend. Zobaczymy. Piotrek Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mkk #34 Napisano 23 kwietnia 2018 Tia , Spotify ..... Wyłączyli już we wszystkich Pionkach ? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SaruSc #35 Napisano 23 kwietnia 2018 14 minut temu, mkk napisał: Tia , Spotify ..... Wyłączyli już we wszystkich Pionkach ? Nie we wszystkich Cytat Z dniem 31 grudnia 2017 Spotify przestanie działać na niektórych urządzeniach Pioneer 2012/2013/2014, takich jak odbiorniki sieciowe A/V, komponenty i systemy Mini-/Micro, jak również głośniki bezprzewodowe. Spotify poinformował zarejestrowanych użytkowników o tej zmianie. Modele, których dotyczy zmiana: Odbiorniki A/V: VSX-923, VSX-S510, VSX-528, VSX-1123, SC-1223, SC-LX57, VSX-828, SC-2023, VSX-823, SC-LX77, SC-LX87, VSX-1023, VSX-1128, SC-1523, SC-1228, VSX-1028, VSX-8231, SC-1323, SC-1528, SC-1328, VSX-1129, VSX-924, VSX-824, SC-LX58, VSX-1124, VSX-1224, SC-2024, SC-LX88, SC-LX78, VSX-1024, VSX-1029 System stereo: X-SMC55 Głośnik bezprzewodowy: XW-SMA1, XW-SMA3, XW-SMA4 Odtwarzacze Sieciowe Audio: N-50, N-70, N-70A, N-50A, N-P01 Systemy HiFi: X-SMC55, X-HM72, XC-HM82, X-HM82, N-P01, XN-P02, X-HM82D, X-HM72D Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mkk #36 Napisano 23 kwietnia 2018 Jakbym sobie kupił N70A w zeszłym roku to bym się zdenerwował Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SaruSc #37 Napisano 23 kwietnia 2018 No dokładnie, ja miałem zamiar kupować N-70A w tym roku ale na szczęście pokusilem się na N-70ae. Tylko ciekawe jak długo będzie wspierał Spotify? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
S4Home #38 Napisano 23 kwietnia 2018 Przeczytajcie dalej wątek. Podobno da się to obejść. I te urządzenia nadal mają, niektóre, natywne Spotify. Piotrek Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksi3zyc #39 Napisano 24 kwietnia 2018 Niestety u mnie Yamaha 803D też przestała się dogadywać z Tidalem. Grało pięknie przez ok 2 tygodnie i teraz d..pa. Już myślałem, że to problem rutera na dniach byłem gotów kupić nowy bo ten ma z 6 lat A może to problem routera? U mnie to chodzi z TP LINK WDR 4300 a jak u Was? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Andrzej Wierus #40 Napisano 25 kwietnia 2018 ja mam 3 routery, w tym 2 tp linki. resetowałem do ustawieć fabrycznych, nawet na jednym aktualizowałem sofit i ...nic. poza tym w komputerze tidal na tych zamych routerach chodzi bezproblemowo Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
S4Home #41 Napisano 25 kwietnia 2018 Ewidentnie globalny problem z Ich strony. Napiszcie do nich czy zauważyli problemy. I czy nad nimi pracują. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 73 #42 Napisano 25 kwietnia 2018 Jestem tu nowy, więc witam wszystkich serdecznie Ja również przez kilka ostatnich dni miałem podobne problemy z Tidalem. Na telefonie z androidem po wi-fi, oraz na ONKYO 6130 nie działał. Od wczoraj jest już wszystko ok. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksi3zyc #43 Napisano 25 kwietnia 2018 Zrobiłem zgłoszenie w Tidalu, ciekawe czy ktoś odpowie ? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bartek2 #44 Napisano 25 kwietnia 2018 ja też miałem problemy kilka dni temu teraz już jest wszystko w porządku. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Andrzej Wierus #45 Napisano 25 kwietnia 2018 2 godziny temu, ksi3zyc napisał: Zrobiłem zgłoszenie w Tidalu, ciekawe czy ktoś odpowie ? Odpisali mi po kilku dniach że przyjęli zgłoszenie i odpowiedzą hehe Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
S4Home #46 Napisano 26 kwietnia 2018 Jeśli firma jest profesjonalna to odpowie. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksi3zyc #47 Napisano 28 kwietnia 2018 Wczoraj dostałem odpowiedź, że odezwą się później ;). Pojawił się update do iPada który naprawiał "minor bugs" niestety nic nie pomógł nawet w przypadku logowania się na apce Tidala - przez wifi. Pozostaje czekanie ... wrrr Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mariusz1612 #48 Napisano 28 kwietnia 2018 Witam Ja również mam ten sam problem Tidal nie działa tylko po Android pisałem do nich i po tygodniu mi odpisali https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using?hl=en Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gizm0 #49 Napisano 28 kwietnia 2018 2 godziny temu, mariusz1612 napisał: Witam Ja również mam ten sam problem Tidal nie działa tylko po Android pisałem do nich i po tygodniu mi odpisali https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using?hl=en Dzięki mariusz1612. Miałem ten sam problem z Yamaha R-N803D, Tidal przestał działać na moim Wifi jakiś tydzień temu. Właśnie zmieniłem ustawienia DNS w ruterze na poniższe i działa! Mam vectrę i coś skopali w konfiguracji swoich DNS-ów. Ustawienia DNS które u mnie przywróciły Tidal na Wifi: The Google Public DNS IP addresses (IPv4) are as follows: 8.8.8.8 8.8.4.4 Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mariusz1612 #50 Napisano 28 kwietnia 2018 Cieszę się że mogłem pomóc. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach