Skocz do zawartości
Andrzej Wierus

Tidal nie działa. HELP!!!

Recommended Posts

Dnia 28.04.2018 o 13:31, gizm0 napisał:

Dzięki mariusz1612. Miałem ten sam problem z Yamaha R-N803D, Tidal przestał działać na moim Wifi jakiś tydzień temu. Właśnie zmieniłem ustawienia DNS w ruterze na poniższe i działa! :D

Mam vectrę i coś skopali w konfiguracji swoich DNS-ów.

 

Ustawienia DNS które u mnie przywróciły Tidal na Wifi:

The Google Public DNS IP addresses (IPv4) are as follows:

8.8.8.8

8.8.4.4

Jak będziesz w Warszawie to zapraszam na piwo !!! Uruchomiłeś mi Tidala !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, mariusz1612 napisał:

Nie kuś do Warszawy mam tylko 130 km??

Ja dołożę drugie piwko, może jednak się skusisz? :) Btw. Macie Tidal HiFi czy Premium ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, jestem tu nowy,ale czytałem ten wątek,bo też miałem problemy z tidalem. Wysłałem 2 zgłoszenia jedno po angielsku i jedno po polsku. Odpowiedz po angielsku dostałem chyba 3 dni później z nakierowaniem mnie abym właśnie zmienił dns, zrobiłem to i działa. Zgłoszenie po polsku, odpowiedz dostałem z tydzień później,ale nie dostałem instrukcji o tym aby zmienić dns, tylko wiadomość że mój problem został chyba zgłoszony do działu technicznego, więc podziękowałem,i napisałem że już wszystko jest okej. Teraz patrząc na Google Play to widzę że mnóstwo ludzi ma z tym problem,tidal powinien oficjalnie wysłać do wszystkich maila ze zmianą dns i było by po kłopocie,ale kto inny za to odpowiada nie ja ??.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam . Widać że zainteresowanie Tidal jest choć odpowiedzi przychodzą po paru dniach .Pisałem do nich chyba z trzy razy po Polsku odpowiedzi też otrzymywałem w większej części w naszym języku .Ja osobiście myślałem że wina za to iż nie działa Tidal leży po stronie Play bo przedlużalem umowę . Później narobiłem awantury u dostawcy internetu że mnie blokują ponieważ u znajomego po Wi-Fi wszystko było dobrze.Dopiero po otrzymaniu wiadomości od Tidala i zmiany w ruter wszystko śmiga .Mam do kolegów pytanie na którym urządzeniu Tidal chodzi bez problemu i który opłaca sie kupic tak w granicach 2 -3 tys

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem też tego typu ustawienie o którym ewidentnie wiedzą że jest problem powinni zamieścić oficjalnie na stronie czy Facebooku. Aby ludzie wiedzieli gdzie szukać wsparcia. 

Piotrek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Z tego co widzę temat rozwiązany ale muszę przyznać że ja też szukając rozwiązania "ściągnąłem cały internet" i nic nie pomogło. Dopiero wskazówka o zmianie serwerów DNS udzielona przez  support Tidala zadziałała. Wynika z tego, że czasami warto do nich napisać i poczekać na odpowiedź zamiast tracić nerwy i godziny na szukanie rozwiązania w sieci.

Edytowano przez Pawel Pospiech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej, walczymy z tym samym problemem i pytanie mam do Was czy ktos bylby w stanie pomoc nam skonfigurowac google dns na naszym routerze- huawei b315 bo nijak nam sie nie udaje. 

Z gory dziekuje za pomoc! :-) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

nie wiem jak wygląda interface waszego routera ale w windowsie w ustawieniach karty sieciowej możesz ustawić dns na 8.8.8.8 poniżej instrukcja

ale to rozwiąże eliminuje ewentualny problem tylko na kompie info poniżej rozwiązuje problem dla całej sieci domowej

Edytowano przez Stachox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za wiadomosc. W zalaczniku interface routera. 

Nie laczymy sie z komputerem tylko probujemy ruszyc tidala na pioneer streaming nc50dab. 

Mamy internet w orange mobilny i wydaje nam sie ze to ten sam problem co wyzej opisany tylko nie umiemy dojsc do tego gdzie podmienic to dns

Moge doslac wiecej printow zeby tylko uzyskac pomoScreenshot_20180511-221034.thumb.jpg.70c1d550bd5e3783bac4b8cba2f6199e.jpgc:-) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

img

I tam w ustawienia połączenia-ethernet-ustawienia sieci ethernet-zaznacz "ustaw dns ręcznie" i wpisz jako podstawowy dns 8.8.8.8 i w drugim wierszu 8.8.4.4

Edytowano przez Stachox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po zrobieniu tego co opisałeś wyżej - tidal ruszył na telefonie (połączonym z wifi) ale niestety nie ruszył na pionierze :(

Czy są jeszcze jakieś ustawienia do zmiany w samym sprzęcie pioneer?

Czy jest to możliwe aby to był problem z siecią orange? W play działa bez żadnego problemu :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mniej więcej tak, wkładam kartę play do telefonu i łączę z nim pioneera - wtedy tidal pięknie działa na nim, a kiedy zrobię to samo tylko z kartą orange to przerywa każdą piosenkę po około minucie i piosenka już się potem nie włącza dalej, tak jakby już w ogóle jej nie ładował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli używasz tel jako routera to masz w nim ustawione serwery dns takie jakie daje operator i to moze byc problemem. Spróbuj zresetować tego pioneera do ustawień fabrycznych i połącz go na nowo z routerem i jeśli masz taką możliwość to przed konfiguracją wifi użyj kabla sieciowego rj45 i przetestuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety nic się nie zmienia po wykonaniuu tych kroków. Napisałam do Tidala o tym problemie i  odpowiedź jaką otrzymałam to to, że jest to znany Tidalowi problem z dostawcą sieci i Tidal pracuje nad tym aby ten problem rozwiązać.

Jednym słowem zostaliśmy zostawieni sami sobie z problemem niedziałającego Tidala.

Pozdrawiam

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Tidal od dzisiaj już śmiga. Używam tylko wersji desktopowej. Nic konfiguracji routera nie zmieniałem wpisałem to co poprzednicy w konfiguracji windowsa dla karty bezprzewodowej bo korzystam z wifi na stacjonarnym  (net tmobile z karty sim w routerze d-link dwr-921; win 7 64 bit.

Chętnie pomogę jakby co 507 240 060 tmobile. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, kojot88 napisał:

aż dziwne, że przez tyle czasu nic z tym nie robią....

Może celowo nie chcą. Może zależy im, aby wszystkie połączenia odbywały się przez serwery Google'a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Utwórz nowe...