Skocz do zawartości

Słuchawki do iphona (dokanałowe)


Recommended Posts

Witam, posiadam iphona 7plus i wczoraj niestety zepsuły mi sie słuchawki wiec postanowiłem zakupić nowe, tylko ze nie mam pojecia jakie. Myślałem od tym modelu: 

http://sennheiser.pl/o/momentum-in-ear-black-chrome-g-m2ieg

nie znam się za bardzo na słuchawkach, zawsze miałem jakieś do max. 100zl, ale tym razem chciałbym kupić coś lepszego. Nie wiem czy te słuchawki będą dobre do iphona bo jest coś napisane ze sa przystosowane do smsunga i innych androidów. 

Najbardziej zależy mi na dobrym basie i głośnym graniu, ale żeby miały dobre wygłuszenie (najlepiej dokanałowe). Gdyby ktoś mógł polecić jakieś fajne sluchaweczki do tego modelu telefonu, tak do max 500zl byłbym bardzo wdzięczny. 

Pozdrawiam i z góry dzięki :).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchawki In-Ear G są przeznaczone do telefonów Samsung Galaxy, wystarczy wybrać opcję i, aby pilot działał dobrze z iPhonem. :)

Fajny, dość mocno podkreślony bas zapewnią Ci słuchawki MEE Audio Pinnacle P2, które są już swego rodzaju punktem wejściowym do wyższej klasy słuchawek. Z dobrze dobranymi gumkami dokanałowymi (w zestawie znajduje się 7 par o różnych rozmiarach i kształtach, w tym jedna para pianek Comply) dopasujesz wygłuszenie i izolację do swoich preferencji, a tym samym zmodyfikujesz odrobinę brzmienie basu. Co więcej, w przeciwieństwie do Sennheiserów posiadają odpinany kabel, wiec w przyszłości możesz jeszcze eksperymentować (złącze MMCX nie ogranicza do produktów jednego producenta), albo dopiąć moduł Bluetooth otrzymując słuchawki bezprzewodowe.

Sama użytkuję ten model z iPhone 6s+ i jestem bardzo zadowolona.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

A co powiedzie na ten model bo jescze nie zdecydowałem się na żadne słuchawki :/

Yamaha eph-100