Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kadabro

Pioneer SX-N30 DAB: problem z TuneIn

Recommended Posts

Witam,

od jakiegoś czasu mam problem z niektórymi stacjami z TuneIn Radio (Pioneer SX-N30 DAB), na przykład:

- przy próbie włączenia Radia ZET otrzymuję komunikat "playback error",

- uruchomienie którejkolwiek ze stacji RMF powoduje rozłączenie amplitunera z internetem, jego ponowne połączenie i automatyczne włączenie poprzedniej działającej stacji.

 

Kiedyś już miałem komunikat "playback error" na każdej możliwej stacji i wtedy pomógł standardowy reset (tuning mode + on/off). Teraz próbowałem: resetu, odłączania od prądu, resetu modemu, połączenia z internetem przez komórkę (żeby wykluczyć problem po stronie dostawcy internetu, chociaż na komputerze TuneIn działa bez problemu). Chciałem na nowo wgrać firmware, ale niestety nigdzie w internecie nie znalazłem.

ZET, RMF, itp lecą u mnie w ciągu dnia w tle, jak żonę zaczyna męczyć moja muzyka, więc czy ktoś ma jakiś pomysł? To znaczy jak poradzić sobie z problemem z TuneIn, bo wymiana żony na inną na razie nie wchodzi w grę. 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedy został zakupiony? Aktualizacja nie pomaga? Skontaktuj się z serwisem może wysłać ci oprogramowanie. 

Piotrek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem w styczniu tego roku, czyli jest jeszcze na gwarancji. Aktualizacji oprogramowania nie ma. Co gorsza w internecie nie ma żadnego firmware'u do tego modelu. 

Dzisiaj rozmawiałem zarówno z dystrybutorem DSV, jak i centralną serwisową. W DSV mówili, że kiedyś były problemy, które jednak leżały po stronie nadawcy stacji radiowej, ale teraz wszystko działa (sprawdzał na innym SX-N30 mając mnie na linii). Firmware'u nie mają (i w internecie przedstawiciel, z którym rozmawiałem też go nie znalazł).

Serwis (przyjmujący zgłoszenia) kazał wysłać mi do nich do naprawy. Poprosiłem o przełączenie do technika i dowiedziałem się od niego, że firmware'u oni w sumie też nie mają (do tego modelu), więc nie mogą mi wysłać go na maila, żebym sam sobie zrobił i mam dzwonić do DSV.

Chciałem uniknąć wysyłki do serwisu, bo mam złe doświadczenia... najchętniej sam wgrałbym na nowo oprogramowanie, bo mam wrażenie, że z nim jest problem. Piszę jednak tutaj licząc na to, że ktoś spotkał się z podobną sytuacją, bądź wpadnie na coś o czym nie pomyślałem.

Pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to jeśli obie nie mają to niestety musisz do nich go odesłać. 

Albo po prostu niemkoga i wysłać. 

Jakoś doprowadzają przecież te urządzenia do stanu pierwotnego. A wątpię aby odsyłali je dalej do centrali Pioneera w Belgii. 

Piotrek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Elizjum7919.: osoba z DSV (dystrybutor), z którą rozmawiałem, sprawdzała na tym samym modelu i u nich wszystko chodziło dobrze, więc zmiany po stronie TuneIn raczej bym wykluczył.

@S4Home: z tego co widzę model ten nigdy nie otrzymał żadnej aktualizacji, przynajmniej żadna nie jest dostępna. Może spróbuję jeszcze napisać do centrali, a jak się nie uda to nie pozostanie rzeczywiście nic innego jak gwarancja (już widzę podrapaną obudowę całą w tłustych palcach - wspomnienie po wizycie laptopa Sony w serwisie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W moim SX-N30  również ten sam objaw, po 2 tygodniach dystrybutor łaskawie odpisał ” Po sprawdzeniu kilku stacji sieci RMF na paru urządzeniach Pioneer nie stwierdzono problemów z odbiorem tej stacji. Radio ZET ewidentnie ma problem ze strumieniem danych i nie jest to kwestia związana z urządzeniem. Pozostawałoby aktualizacja oprogramowania.” Oczywiście firmwaru nie przysłali, na pytanie skąd go pobrać jeszcze nie uzyskałem odpowiedzi….

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×