Skocz do zawartości

Prośba o rozjaśnienie tematu i pomoc w wyborze


driver

Recommended Posts

Witam!

Jestem laikiem i wyleciałem już dawno z tematu. Przymierzam się do zbudowania "centrum muzycznego", do którego będzie podpięty komputer, telewizor, konsola i być może coś jeszcze tak, aby dźwięk wychodzący z tych urządzeń mógł być puszczany na jednych głośnikach. Pokój jest nieduży. Od sprzętu wymagam portu USB, odtwarzacza CD, AUX i opcjonalnie BT. Muzyka jakiej słucham to rap, electro i pop. Przeglądając tu trochę forum napotkałem na takie cudo jak amplituner. Pooglądałem kilka wymienionych w sieci i zastanawia mnie jedno. Na jakiej zasadzie podłącza się te wszystkie osobne urządzenia typu telewizor czy komputer. Kiedyś bym pomyślał, że przez Aux, ale na tylnej stronie nie ma takowych wejść. Od czego są wejścia HDMI w takim sprzęcie? Proszę o objaśnienie tego tematu, z góry dziękuję.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spójrz na dwa urządzenia marki Pioneer - XC-HM86D i model wyższy NC-50DAB. Obydwa urządzenia posiadaj wbudowany odtwarzacz CD, pełną bardzo bogatą funkcjonalność sieciową oraz wzmacniacz, czyli podłączamy tylko kolumny i słuchamy. Wszystkie zewnętrzne źródła dżwieku podłączasz analogowo kablami RCA lub cyfrowo optycznym lub koaxialnym przewodem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem, weź klasyczny wzmak i dodaj klocek typu Yamaha WXAD 10 lub coś lepszego jeśli potrzebujesz, ewentualnie wzmak + DAC, który ma wejścia cyfrowe i USB.