Skocz do zawartości
lol012346

Wybór Subwoofera aktywnego

Recommended Posts

Witam, jako iż jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o Audio, chciałbym abyście pomogli mi w zakupie subwoofera aktywnego do pokoju do ceny 350 zł z wysyłką (nowy lub używany)

Nie chodzi mi o to, żeby w cenie ~~300 zł Wyrywało okna,drzwi i ściany. Chce czuć Bass, żebym był naprawdę zadowolony, oraz dało się do niego podłączyć głośniki.

Co sądzicie o tych subwooferach? Nada się któryś z nich? Piszcie też swoje propozycje.

1. JAMO SUB 210

2. MIVOC HYPE 10 G2

3. Auna Linie-300-SW-WH

Edytowano przez lol012346

Witaj,

Niestety w tej kwocie nie znajdziesz nowego suba. A używany będzie mocno zużyty. Dozbieraj do 500 i wtedy szukaj używki 

Piotrek

Żaden z tych ww. nie będzie dobry?

Edytowano przez RoRo
Odpowiadając na post bezpośrednio po nim nie ma sensu cytować go w całości.

Nie chce ci mówić że nie będzie. Ale dokładając będzie znacznie lepiej. Nie wiem jakie masz oczekiwania. 

Piotrek

22 godziny temu, lol012346 napisał:

Chce czuć bass i żeby też drżało :D

Ja mam taki sub (50% volume) , że łóżko drży z różnych stron jak przechodzi fala :D głośnik "nędzne" 25cm jedynie :9_innocent:

Tannoy msub

Magnat sub 302a

Może starszy klipsch z głośnikiem od dołu z linii sybergy, 12 ale nie pamiętam oznaczenia dokładnie. Sorki

Piotrek

5 godzin temu, S4Home napisał:

Tannoy msub

Magnat sub 302a

Może starszy klipsch z głośnikiem od dołu z linii sybergy, 12 ale nie pamiętam oznaczenia dokładnie. Sorki

Piotrek

Patrząc te głośniki i porównując je do tych co ja wysłałem mają mniej RMS i maks Wat

Dlaczego te będą mocniejsze?

Jeśli wybierasz patrząc na moc. To na allegro pewnie znajdziesz fajnego voice Kraft a. Albo kino Samsunga. Na pudełku ma 1000w napisane.

Jak sobie zmierzyłem pobór mocy oraz dB to stwierdziłem iż 40W to max gdzie już trudno wytrzymać.