Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kris peace

Używane KD

Recommended Posts

Witam, szukam jakiegoś używanego KD w granicach 1 tys. Niska kwota ale jestem amatorem. Lubie posłuchać muzyki oglądnąć film, ponadto konsola i tv samsung 50 calowy dlatego myśle nad zakupem czegoś niewygórowanego bo i taka kwota. znalazłem coś takiego np. https://allegro.pl/zestaw-kina-domowego-onkyo-tx-sr505e-5-0-koda-i7402885387.html#thumb/9 ,co sądzicie, tylko tutaj bez suba. Albo taki zestaw https://allegro.pl/onkyo-ht-r558-pilot-kolumny-5-1-m-audio-hcs-9920-i7130046527.html#thumb/2 Dzięki za każdą odp. 

Edytowano przez kris peace

Ani jedno ani drugie. Za tą cenę nie  znajdziesz nic sensownego nawet wśród używanych. Po prostu kwota jest za niska aby bawić się w kino.

Zostaw ten pomysł albo dozbieraj.

Piotrek

Za 1500 to tak minimum. Żeby nie było wstydu. Wiadomo jak z twoich linków znajdziesz i pewnie za 800. Ale to nie o to chodzi. Ma ci dać radość to po psortu Dozbieraj. Taka moja rada.

Piotrek

Tzn. ja taki budżet mam, po prostu muzyki słucham amatorsko więc nie chce wydawać zbyt dużo. 1500 jest okej, jakieś propozycje w tej cenie? byłbym wdzięczny.

Nie znam tych zestawów co podes linku. Kiedys mialem zestaw yamaha jakas 3... I glosniki koda f51. Byl to zestaw na te czasy bardzo fajny i zadne glosniczki komputerowe nie byly w stanie im dorownac. Ale to bylo moze z 10lat temu. Nie wiem jak teraz. 

Za 1500 upolujesz Onkyo 605/606/607

Denon 1910/1911/1912 Yamaha seria 6

Do tego quadral quintas 500/5000/ taga 606v3 a może i magnaty z serii motion.

Piotrek

15 minut temu, S4Home napisał:

Za 1500 upolujesz Onkyo 605/606/607

Denon 1910/1911/1912 Yamaha seria 6

Do tego quadral quintas 500/5000/ taga 606v3 a może i magnaty z serii motion.

Piotrek

Prawda warto dołożyć i cieszyc sie zestawem dluzej. Za nowy zaplacilbys 3-4xtyle