Skocz do zawartości

Jak połączyć LOEWE NEMOS 32" + PIONEER 917 + BELLWOOD 301A?


BLANCO 77

Recommended Posts

Witam

Mam wielką prosbe, mianowicie: chcialbym zeby mi ktos pomogl, doradzil jakimi kablami i w ktore wejscia/wyjscia polaczyc moj telewizor LOEWE NEMOS 32" z amplitunerem PIONEER 917 oraz z odtwarzaczem DVD BELLWOOD 301A i zestawem kolumn MAGNAT 990 5.0 z sobwooferem MAGNAT BetaSub20A tak zeby uzyskac najlepsze wyniki w wizji i dzwieku po polaczeniu tych elementow i cieszyc sie zarowno kinem domowym jak i przy ogladaniu filmow w kinie domowym
Dzisiaj nie mam mozliwosci dołączenia zdjec tylnych czesci tych urzadzen co ulatwiloby komus a w efekcie mnie samemu polaczenie tego w calosc ale juz w tym tygodniu dodam
Prosze zwazyc na to, iz jestem tylko LAIKIEM icon_razz.gif w tych sprawach wiec obrazkowa pomoc bedzie najbardziej efektowna dla mnie
Dlatego chce dolaczyc fotki z gniazdami i moze ktos napisze wtedy co i jak

Za pomoc dziekuje z gory

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk z DVD (DIGITAL OUT - coaxial) przesyłacz kablem cyfrowym coaxial (cinch-cinch) do amplitunera, (wejście DIGITAL IN - COAX DVD).
Obraz z DVD (VIDEO OUT - S-VIDEO) do wejścia S-VIDEO w telewizorze. Jeżeli telewizor ma wejścia COMPONENT VIDEO, to odpowiednim kablem 3xcinch łączysz go do wyjścia COMPONENT w DVD.
Do pełni szczęścia, możesz połączyć wyjście fonii z telewizora (AUDIO OUT lub z EURO) do wejścia TV w amplitunerze. Wtedy na kolumnach można odtwarzać dźwięk z telewizora.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BLANCO 77
Jeżeli masz w TV przynajmniej jedno gniazdo dwukierunkowe (wejście/wyjście) EURO, zazwyczaj jest to gniazdo nr 1, to możesz kupić kabel EURO-6xcinch (RCA), np. taki jak poniżej
http://www.allegro.pl/item379773699_kabel_...nowy_1_5m_.html
i wtedy dźwięk towarzyszący wyświetlanemu na ekranie obrazowi będzie wzmacniany przez amplituner Pioneera.