Skocz do zawartości

Denon AVR 1508 - instrukcja


macfriend

Recommended Posts

Witam,
Jestem nowicjuszem na tym forum, wiec przepraszam za ewentualne wpadki. Od tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem kina domowego DENON AVR 1508+ DVD 1740+ glosniki Wharefedall. Niestety nie bylo instrukcji po polsku do amplitunera. Czy moze ktos z Was dysponuje taką instrukcją - ja niestety jestem zbyt słaby w tym temacie i nie poradzę sobie z ustawieniem amplitunera bez instrukcji. To moje pierwsze kino, wiec taka pomoc jest mi niezbedna.
Dzieki z gory za pomoc.
pozdrawiam
maciek
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Skad kupiłeś ten sprzęt że nie było polskiej instrukcji?.Jeżeli w sklepie to powinienes się domagać od sklepu w którym kupowałes.Kazdy sklep jest zobowiązany do dostarczenia instrukcji obsługi po polsku.Bez niej będzie Ci bardzo trudno uporać się z tym amplitunerem.Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupilem go z Media Expert. I niestety nie bylo tam polskiej wersji. Zglosilem sie do sklepu po polska instrukcje i podobno maja mi ja sciagnac ze swojej centrali, ale powiedzieli mi, ze potrzebuja na to 2 tygodnie. A jak mam nowy sprzet w domu to nie moge wytrzymac, aby spokojnie czekac 2 tygodnie... icon_smile.gif

Edytowano przez RoRo
Przy odpowiadaniu na post bezpośrednio pod nim nie ma potrzeby cytować całej wypowiedzi poprzednika...
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
Cytat

Witaj MAcfriend
Podaj mi adres meilowy tutaj albo na priva to prześlę Ci instrukcję pełną do AVR-2808. Nie jest to ten sam model ale z identycznej serii więc najprawdopodobniej poza większą ilością "bajerów" będziesz miał te same opcje jeśli chodzi o ustawienie.
Pozdrawiam


Witam
przeczytalem ze masz instrukcje po polsku do denona 2808 nabylem go ale bez tej instrukcji i mam z nim same problemy
nie wiem czy cos jest zepsute czy ja cos zle robie
jesli by byla taka mozliwosc to czy mogl bys mi ja przeslac