Komunow23 Napisano 2 października 2018 Udostępnij Napisano 2 października 2018 Witam! Na początku zaznaczę, że jestem bardzo zielony w te kwestie. Posiadam obecnie wzmacniacz Rotel Ra-11 oraz głośniki monitor audio. Zastanawia mnie kwestia jak dostarczyć najlepiej muzykę do tego zestawu. Do niedawna posiadałem Sony Uhp-h1 lecz to urządzenie nie spełniło moich wymagań. Proszę o radę, gdyż zwyczajnie nie mam pomysłu, a nie chcę dokonać błędnego zakupu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 2 października 2018 Udostępnij Napisano 2 października 2018 Jakie źródło Cię interesuje? Streamer/ cd? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Komunow23 Napisano 2 października 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 października 2018 Streamer raczej. Najlepiej z wyjściem coaxialnym. Tylko co mi dostarczy najlepszą jakość dźwięku? ANDROIDBOX, HTPC czy też może Malinka z kartą dźwiękową i jakieś konkretnie urządzenie wybrać. Spytam też przy okazji, czy zestaw który posiadam jest dobry? Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 2 października 2018 Udostępnij Napisano 2 października 2018 Obstawiałbym Maline. Z gotowych rozwiązań, świetny jest Bluesound NODE 2. Który model Monitor Audio posiadasz? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Komunow23 Napisano 2 października 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 października 2018 (edytowany) Mr2. A coś tańszego może? Powiedzmy do 600-800zł. Ponawiam również pytanie o sensowność mojego zestawu. Edytowano 2 października 2018 przez Komunow23 Dopisanie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...