Skocz do zawartości

KD 5.1 lub 2.1 do 3000 zł


Alyn

Recommended Posts

Witam, jest to mój pierwszy post na tym forum. Piszę tutaj gdyż widziałem, że udziela się tutaj sporo znających się na rzeczy osób. Jestem tak zielony na tym forum jak i w sprawie sprzętu audio. Do tej pory muzyki słuchałem jedynie z wbudowanych w tv głośników lub jakichś, lekko mówiąc, mało profesjonalnych głośników komputerowych. W przyszłym roku jednak wprowadzam się do nowego mieszkania i chciałbym zainwestować w jakiś sprzęt z wyższej półki, a dokładniej mówiąc w kino domowe.
Sprzęt będzie działał w pokoju o powierzchni 18m2, będzie używany głównie do gier na PS4, ale też często do muzyki, rzadziej filmów. Procentowo określiłbym to 60/30/10. Jeśli chodzi o rodzaj słuchanej muzyki to głównie rock i metal, ale małżonka też chciałby posłuchać jakiegoś popu.
Mój budżet nie jest za duży, a wręcz jest mały patrząc na ceny sprzętu, bo mogę przeznaczyć na niego 3000 zł, a zależy mi, żeby był to sprzęt nieużywany.
Nie jestem jeszcze zdecydowany co do systemu. Chciałbym 5.1, ale ze względu na ograniczony budżet, nie wiem czy nie lepiej kupić jakieś lepsze 2.1.
Nie potrzebuję żadnego dvd/blu-ray'a, gdyż jak pisałem mam PS4. Zależy mi jednak, żeby móc oglądać też filmy bezpośrednio z pendrive'a.
Zaproponujecie mi jakiś sprzęt pasujący do kryteriów? Będę Wam bardzo wdzięczny.
 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko Oświęcim. Ale wysyłamy sprzęt na testy do całej Polski.

No i tu już wiele zmienia. 

Onkyo 686 lub Pioneer 933 i set melodika bl40mkIII, magnat shadow 207 czy 

Nieco promocyjny i gorszy zestawik Denon x1500 z dali spektor 6. 

 

Jak mówię wyśle ci jakieś modele i sprawdzisz u siebie. Akustyka gra większą rolę niż amplituner :)

Piotrek

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...